۰
plusresetminus

پیام استاندار فارس برای نامگذاری معابر و اماکن به نام سردار سلیمانی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸
استاندار فارس برای نامگذاری معابر و اماکن به نام سردار سپهبد شهیدقاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.
پیام استاندار فارس برای نامگذاری معابر و اماکن به نام سردار سلیمانی
به گزارش حافظ خبر؛ در پی شهادت مجاهد خستگی ناپذیر؛ سپهبد قاسم سلیمانی، عنایت الله رحیمی استاندار فارس با صدورپیامی از شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها و شهرداران در استان فارس خواست یکی از پروژه‌های مهم یا معابر اصلی شهری را به نام آن شهید والامقام نامگذاری نمایند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من المؤمنین رجال صدقو ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نجمه من منتظر و ما بدلو تبدیلا

روح با عظمت سردار دل‌ها آسمانى شد و تمام مردم حق طلب و ظلم ستیز عالم على الخصوص ایرانیان شجاع و وفادار در ماتم است.
بى شک پاداش شیرمردى الهى، چون او که سالیان سال مخلصانه و شجاعانه در میدانهاى مبارزه با ظلم و کفر بین المللى، دلاوری‌ها کرده بود، فوز عظیم شهادت بود.

ایشان نماد مقاومت مردم ستمدیده و مظلوم عالم بود، اما حاشا که برکت خون آن شهید بزرگوار، شمارش معکوس سقوط نظام سلطه متکی به زر و زور و تزویر به صدا درآمد.

شایسته است؛ شورا‌های محترم اسلامی وشهرداران محترم شهرستان‌های استان فارس به پاس رشادت‌ها و یک عمر مجاهدت فی سبیل الله در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم حرم و مرز‌های وطن اسلامی ایران با تصویب شورا‌های محترم شهر حداقل یکی از معابر یا میادین اصلی در شهر‌ها به نام آن شهید والامقام اختصاص یابد.

ملت ایران یاد و خاطره آن بزرگمرد را نه تنها فراموش نخواهد کرد، بلکه این مجاهد نستوه الگویى براى سلسله آیندگان ایران اسلامی خواهد بود.

امیداست با نامگذاری اماکن، به نام راد مرد قهرمان و اسطوره مقاومت مایه برکت و زنده نگهداشتن یاد و مباهات ایران اسلامی به وجود آن سردار نام آور ایران اسلامی باشیم.
کد مطلب : ۲۲۴۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما