۰
plusresetminus

هم‌افزایی نیروی انتظامی با فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت

تاریخ انتشاردوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱
هرچه همکاری نیروی انتظامی با اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بیشتر باشد، دستاوردهای مطلوب‌تری را درپی خواهد داشت.
دیدار نیروی انتظامی با فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرودشت
دیدار نیروی انتظامی با فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرودشت
به گزارش حافظ خبر؛ سرهنگ فرشید زینلی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت به همراه برخی از معاونین و رؤسای نهادهای تخصصی این دستگاه با حضور در دفتر کار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، دیدار و گفتگو کردند.
 سرهنگ فرشید زینلی در این دیدار گفت: پلیس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها متولیان برقراری حفظ امنیت و فرهنگ در جامعه نیستند و در حقیقت بالندگی کمی و کیفی هر دو حوزه نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها، نهادها و مردم است.
سرهنگ زینلی به اهمیت رابطه امنیت و فرهنگ در جامعه اشاره کرد و افزود: هرچه همکاری نیروی انتظامی با اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بیشتر باشد، دستاوردهای مطلوب‌تری را درپی خواهد داشت.
وی ادامه داد: پیوند فرهنگ، هنر و رسانه با ناجا، پیوندی تنگاتنگ است و ما نیز در راستای کارکرد خود نیازمندیم که با اصحاب فرهنگ و هنر تعامل و همدلی بیشتری داشته باشیم تا در شهرستان به اهداف فرهنگی و هنری دست یابیم؛ چراکه بالندگی فرهنگ، کاهش آسیب‌های اجتماعی را همراه دارد.
مهدی رنجبر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت هم با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در برقراری و حفظ امنیت جامعه، آن را ستودنی دانست و گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم تأمین نظم و امنیت اجتماعی در کشور است؛ از این رو بیشترین تعامل و ارتباط با اقشار مختلف اجتماعی را دارد.
وی افزود: هماهنگی و هم‌افزایی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و برقراری نظم و امنیت در جامعه می‌تواند تاثیر به‌سزایی در بهبود فضای فرهنگی و هنری داشته باشد.
 
کد مطلب : ۲۳۶۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما