۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس خواستار شد:

ورود جدی تشکل‌های دانشجویی به موضوع آسیب‌های اجتماعی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس خواستار اهتمام ویژه تشکل‌های دانشجویی به ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان برای ورود به موضوع آسیب‌های اجتماعی شد.
سعید یوسفی
سعید یوسفی
به گزارش سید حمیدرضا اشرفی/ خبرنگار حافظ خبر؛ سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در گردهم‌آیی شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز  با اشاره به جایگاه و نقش بانوان در جامعه گفت: حفظ و رشد بنیان خانواده و بالندگی جایگاه زن، مبتنی‌ بر دیدگاه اسلامی، از مهم‌ترین مسائل جامعه امروز است.
 وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی، بر کارکرد نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی در این زمینه تاکید کرد و خواستار اهتمام ویژه تشکل‌های دانشجویی به ویژه بسیج‌ دانشجویی استان فارس برای کمک به حل این مسائل شد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به خطر نفوذ نگاه فمنیستی به زنان افزود: واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها به صورت تخصصی در زمینه زنان و خانواده ورود کنند.
در ادامه این نشست احسان سیناپور، مسئول مجتمع مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز به اهمیت فعالیت واحد خواهران اشاره کرد و گفت:  با توجه به وضعیت کنونی کرونا، انتظار می‌رود که با پذیرش دانشجویان جدید، آن‌ها را به کارگیری کرده و مطابق با ایده‌ها و هدف‌گذاری‌تان حرکت کنند.
در پایان این نشست مهسا باقری، مسئول واحد خواهران بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز شد. همچنین تلاش‌های علیرضا معزی، مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و زهره میرباقری، مسئول پیشین واحد خواهران این تشکل پاس داشته شد.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
کد مطلب : ۲۳۷۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما