۰
plusresetminus
سپاه ناحیه بقیه الله (عج):

تجلیل از همسران و مادران شهدا به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (ع)

تاریخ انتشاردوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۵
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان امروز دوشنبه ۴بهمن همایش تجلیل ۷۰ نفر از خانواده شهداء (مادران و همسران شهدا) به همت شهرداری منطقه دو شیراز و سپاه بقیة الله در شیراز برگزار شد.
تجلیل از همسران و مادران شهدا به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (ع)
به گزارش حافظ خبر، شهردار شیراز در این مراسم با بیان به اینکه مادران شهدا حق مطلب را ادا کرده‌اند ، افزود :خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی و الهام بخشی در جامعه است.
 
سید احسان اصنافی با یاد آوری این مطلب که نباید فراموش کنیم که تمام دستاوردها و موفقیت‌های کشور را مدیون فداکاری شهدا و ایثارگرن هستیم ،عنوان کرد : این بزرگ مردان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و آسمانی شدند .
 
همچنین در این مراسم فرمانده سپاه بقیةالله (عج) شیراز گفت:مادران شهدا با صبر و فداکاری خود شهدا را برای رسیدن به آرمان های انقلاب همراهمی کردند و نقش مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست.
 
سرهنگ مجید علیپور با بیان به اینکه این افراد به عنوان یک الگوی بسیار مناسب برای ما هستند ، بیان کرد : باید اقدامات مناسبی برای معرفی شهدا و خانواده‌های آن‌ها، ترویج فرهنگ عظیم و مناسب شهادت را مبنای کار قرار دهیم. 
 
این فرمانده سپاه در شیراز، گفت: این مراسم‌ها به منظور تکریم و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان برگزار شده است.
 
در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز و اعضای شورای شهر شیراز برگزار شد از همسر شهید عباس دوران، مادر شهید سلطانی، همسر شهید صمد بیات، خواهر شهید حسن‌زاده، همسر شهید دریانورد، مادر شهیدان مهدی و کریم قمری، مادر شهید علی یار جوان دوست، مادر شهید عبدالحسن حسن پور و ... تجلیل شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۶۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما