۰
plusresetminus
صدا و سیمای مرکز فارس:

تعامل و ارتباط دستگاه های مختلف استان با صدا و سیمای مرکز فارس

تاریخ انتشارجمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۶
مدیرکل صداوسیمای فارس گفت : تعامل و ارتباط مسئولان و مدیران دستگاه های مختلف استان با صداوسیمای فارس برای انعکاس مطلوب دستاوردها به مردم ضرورت دارد .
به گزارش حافظ خبر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس صبح چهارشنبه 2 اسفند با دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای فارس دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس در این دیدار گفت: ما براساس ظرفیت های خود آمادگی کامل داریم تا طرح های اجرا شده یا در دست اجرای استان را بخوبی به سمع و نظر مردم شریف استان فارس برسانیم.
دکتر پهلوانیان افزود: در بخش های مختلف خبر، سیما، صدا و فضای مجازی تلاش می کنیم با گزارش های جامع مشکلات را رصد، بررسی و پیگیری کنیم.
مدیرکل صداوسیمای فارس بیان کرد: نیاز است مدیران و مسئولان دستگاه های مختلف استان ارتباط و تعامل خود را با صداوسیمای فارس افزایش دهند تا رسانه ملی در فارس، اقدامات و فعالیت های استان را بخوبی به مردم منعکس کند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس در این دیدار گفت: با اجرای طرح "از مزرعه تا سفره" تلاش شد با مشارکت میادین میوه و تره بار در تمامی 37 شهرستان استان میوه را از کشاورز به مغازه ها و فروشگاه ها و میادین مرکزی آورده شود.
حسن شیخ نیا افزود: در این طرح تلاش شد در تامین و توزیع ضمن شکستن قیمت ها و حذف واسطه ها میوه باکیفیت و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد
وی ادامه داد : طرح دیگری در استان بنام طرح "هفت واره" را تعریف کردیم که براساس این طرح هزار فروشگاه منتخب در استان انتخاب شد که 756 فروشگاه راه اندازی و بقیه هم راه اندازی خواهد شد که اقلام ضروری با تخفیف به دست مردم برسد و دستگاه ها هم در تنظیم بازار تلاش کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس اضافه کرد با اجرای این دو طرح، تورم نقطه به نقطه از میانگین کشوری پایین آمد و مورد تجلیل مقامات ارشد کشور قرار گرفت.
حسن شیخ نیا ادامه داد: در حوزه کنترل بازار هر هفته جلسه داریم و در خصوص قیمت ها اطلاع رسانی می کنیم که در صداوسیما به آگاهی مردم می رسد و همه دستگاه ها پای کارند تا بازار کنترل شود.
حسن شیخ نیا افزود: در حوزه سرمایه گذاری اقدامات خوبی انجام شده و در نقاط مختلف استان در این حوزه اقدام کرده ایم و تلاش می کنیم حجم سرمایه گذاری در استان فارس افزایش یابد و موانع سرمایه گذاری را در فارس برطرف و فرصت های سرمایه گذاری را بخوبی ایجاد کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس ابزارامیدواری کرد با انجام این طرح ها و اطلاع رسانی مناسب این اقدامات از سوی صداوسیمای فارس، رضایت مردم فراهم شود.
وی خواستار انعقاد تفاهم نامه ای با صداوسیمای فارس شد تا دستاوردها و اقدامات در استان فارس بخوبی و بصورت مطلوب به مردم اطلاع رسانی شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۵۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما