۰
plusresetminus
دبیرکل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران:

خدمات رسانی به مردم اولویت اصلی شهرداری ها

اجرای طرح های جدید برای توسعه بیشتر کشور
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۲
دبیرکل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران با بیان به اینکه طراحی و اجرای ایده های جدید در کشور برای توسعه بخش های مختلف یک ضرورت است ،گفت : در برنامه ریزی های فعلی مردم باید لذت خدمات رسانی در شهرها به ویژه های شهرهای محروم را بچشند.
خدمات رسانی به مردم اولویت اصلی شهرداری ها
به گزارش حافظ خبر،  آنلاین سی و یکمین نشست کمیسیون فنی و عمرانی شهرداری های کلانشهر کشور امروز ۱۷اسفند در شیراز برگزار شد .
 
دبیرکل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران در سی و یکمین نشست کمیسیون فنی و عمرانی شهرداری های کشور با بیان اینکه روزمرگی در شهرداری ها سبب کاهش خلاقیت و اجرای ایده های جدید شده است ، گفت : طراحی و اجرای ایده های جدید در کشور برای توسعه بخش های مختلف یک ضرورت است.
 
احسان متولیان با یاد آوری این مطلب که به دلیل مدیریت های پیشین، مردم در شهرها آسیب دیدند، ،عنوان کرد : در برنامه ریزی های فعلی مردم باید لذت خدمات رسانی در شهرها به ویژه های شهرهای محروم را بچشند.
 
وی با تاکید به اولویت بندی طرح های عمرانی ، اضافه کرد : پیوست فرهنگی به سمت محرومیت زدایی بعنوان یک اولویت اصلی به آن توجه شود و باید در جهت رفع نیاز مردم اقدام کنیم .
 
متولیان با تاکید بر جذب مشارکت مردمی، خاطرنشان کرد: با مشارکت های مردمی دست شهرداری ها نیز برای اجرای پروژه ها باز می شود. و می توانیم اقدامات بزرگی را انجام دهیم.
 
مدیریت مهندسی شهری 
 
در این نشست سید احسان اصنافی با بیان اینکه ظرفیت های ویژه ای در کشور به وجود آمده است و می توانیم حرکت اثر بخشی در حوزه عمرانی داشته باشیم ، گفت : به همین طبع موضوع مهندسی مدیریت ساخت میشود ،که به نوعی اداره علمی حوزه شهرها است.
 
شهر دار شیراز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این مدل ها می توان حوزه مهندسی مدیریتی ارزش، حوزه ساخت و تحلیل سازه ها، مدیریت مالی پروژه ، ترمیم و مرمت را نام برد ،افزود : سر فصل هایی را که بخواهیم در این تعریف تحلیل کنیم ۹۰ درصد عملیات حوزه عمرانی را پوشش می دهد. 
 
با بیان اینکه در حوزه فعالیت های عمرانی انتقال تجربیات حرف اول را می زند ،عنوان کرد : امیدواریم با ظرفیتی که در بخش های مختلف کشور ایجاد شده است ،حرکت علمی و ساختار بخشی را در حوزه عمرانی اجرایی کنیم .

اصنافی با توجه به اینکه تبادل اطع و تجربیات کلانشهر ها در راستای هم افزایی حوزه های عمرانی شهرداری استفاده می شود بسیار مفید است ، بیان کرد : این اقدامات و تبادل اطلاعات یک ظرفیت بسیار عالی است ،که بخشی از آن در اجرای پروژه هایی همچون اجرای مترو در شهر شیراز از آنها استفاده شد. 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما