۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

پیش‌بینی ورود بیش از ۲ میلیون مسافر به شیراز 

شیراز، قطب های گردشگری منطقه
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۲
ستاد مرکزی اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی ارائه خدمات سفر  و معاون استاندار فارس افتتاح شد.
پیش‌بینی ورود بیش از ۲ میلیون مسافر به شیراز 
به گزارش حافظ خبر، طاهری رئیس شورای شهر شیراز در این مراسم گفت: شیراز به عنوان مهد فرهنگ و تمدن و قطب های گردشگری منطقه و جهان شناخته شده که بعد از چند سال، پیش بینی می‌شود جمعیت قابل توجهی قصد سفر به شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) خواهند داشت.پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز پذیرای بیش از ۲ میلیون مسافر باشیم.
رییس شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه رکن اصلی مسافرت امنیت است، افزود: مردمی که وارد این شهر و استان می‌شوند، توقع دارند در یک محیط امن و آرام سفر خود را انجام دهند و این بار بزرگی است که بر دوش نیروهای نظامی و انتظامی است.
وی خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای استقبال از میهمانان نوروزی شد و ادامه داد: جهت‌گیری‌ها و برنامه‌ها به نحوی باشد که مسافران خاطره خوب از مردم شیراز و شهر شیراز داشته باشند. 

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز نیز با بیان اینکه فرهنگسرای کتاب به عنوان مرکز اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز پیش‌بینی شده است و کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این مکان جهت ارائه خدمات حضور خواهند داشت، گفت: سامانه 137 آماده دریافت هر گونه نظرات و پیشنهادات مردم و میهمانان نوروزی در آنها موضوعات مرتبط با حوزه شهری است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما