۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

شکوفایی پایدار و خودکفایی در تولیدات کارخانه پاسارگاد سیکلت از طریق بومی سازی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: این کارخانه از ابتدا با هدف بومی سازی کامل اقدام به تولید و مونتاژ موتورسیکلت کرده  و امید می رود با همت مضاعف و به تدریج، این هدف مهم محقق شود.
شکوفایی پایدار و خودکفایی در تولیدات کارخانه پاسارگاد سیکلت از طریق بومی سازی
به گزارش حافظ خبر، محسن ربانی زاده؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و همراهی دکتر شریفی؛ مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، یوسفی؛ رییس اموال تملیکی استان و زارعی؛ مدیر کل گمرکات استان از گمرک استان، انبار اموال تملیکی و یکی از واحدهای تولیدی؛ پاسارگاد سیکلت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بازدید بعمل آمد.

 محسن ربانی زاده؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در حاشیه بازدید از کارخانه صنعتی پاسارگاد سیکلت گفت: کم توجهی به توان داخلی، بی شک ما را در وابستگی ماندگار خواهد کرد و ضرورت دارد بومی سازی و خود کفایی محصولات تولیدی در تمام بخش های صنعتی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ربانی زاده تصریح کرد: پیش از هر اقدامی باید با تدوین استراتژی تولید، آگاهانه در مسیر تولید اقتصادی  گام نهاد.

شایان ذکر است؛ شرکت پاسارگاد سیکلت فارس از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع موتورسیکلت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز در مجموعه ای به مساحت 10 هزار متر مربع آغاز نموده و در این راستا با استعانت الهی و تلاش بی وقفه هیات مدیره و پرسنل زحمت کش خود توانسته است سهم قابل قبولی در رشد و شکوفایی اقتصاد این مرز و بوم داشته باشد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۵۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما