۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

میهمانی لاله ها در شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۶
دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز امروز در ساختمان مرکزی دانشگاه، میزبان شهید گمنام بودند.
میهمانی لاله ها در شیراز
به گزارش حافظ خبر، در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز به استقبال دردانه مادر شتافتند.

در ادامه آئین تشییع پیکر شهدای گمنام که همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س)، از ابتدای هفته جاری در واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شده است، صبح امروز، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز میزبان یکی از این شهدا بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعضای هیات رئیسه، مدیران و کارکنان دانشگاه در این آئین معنوی که در نمازخانه ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، به استقبال شهید گمنام رفته و یاد و نام او را گرامی داشتند.

در این آئین ضمن قرائت زیارت عاشورا، مدیحه سرایی و برپایی موکب، دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز به حضرت زهرای اطهر(س) توسل جوئیده و فرزند شهیدش را بدرقه کردند.

این آئین امروز با بدرقه این شهید گمنام در دانشکده دندانپزشکی و دانشکده پزشکی ادامه می یابد.

از ابتدای هفته جاری تا کنون، خانواده سلامت فارس در بیمارستان قلب الزهرا(س)؛ بیمارستان شهید دکتر چمران؛ بیمارستان نمازی؛ بیمارستان محرری؛ دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س)؛ درمانگاه شهید مطهری؛ بیمارستان شهید دکتر فقیهی، بیمارستان شهید بهشتی و بیمارستان حافظ میزبان پیکر مطهر شهید گمنام بوده و حسن ختام این آئین معنوی، فردا ششم دی، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۷۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما