۰
plusresetminus
استاندار فارس:

اجرایی شدن طرح افزایش جمعیت با هم افزایی بین دستگاهی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۱
محمدهادی ایمانیه گفت: بر ضرورت هم افزایی برای اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: مدیریت استان آمادگی دارد هر موضوعی را که در اجرای این طرح لازم است در سطح وزارت بهداشت یا سایر وزارت خانه ها دنبال کند، لذا هرچه سریع تر نسبت به تدوین طرح جامع اجرای افزایش جمعیت اقدام کنید.
اجرایی شدن طرح افزایش جمعیت با هم افزایی بین دستگاهی
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه در همایش ملی رویکردهای علم مامایی و سلامت باروری در راستای جوانی جمعیت، که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، گفت: دغدغه شما در مورد جمعیت قابل تقدیر است؛ آسیب های ناشی از کاهش جمعیت، دغدغه و موضوع مورد توجه‌ مسئولین کشور است.
استاندار فارس با گلایه از اینکه بسیاری از کارگزاران و مسئولین در هر سطح و رتبه ای، به اندازه‌ی شایسته و لازم برای افزایش جمعیت همت نمی کنند، اظهار داشت: نقش همه مسئولین و آحاد افراد جامعه در این موضوع مهم و قابل توجه است. در صورتی که هم افزایی بین دستگاهی صورت پذیرد، وقت گذاری مناسب به همراه پیش بینی برای تامین منابع مالی طرح مورد توجه قرار گیرد، فارس می تواند پیشتاز در اجرای طرح افزایش جمعیت باشد.
وی بر ضرورت هم افزایی برای اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: مدیریت استان آمادگی دارد هر موضوعی را که در اجرای این طرح لازم است در سطح وزارت بهداشت یا سایر وزارت خانه ها دنبال کند، لذا هرچه سریع تر نسبت به تدوین طرح جامع اجرای افزایش جمعیت اقدام کنید.
نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: آمادگی داریم این طرح را برای سال ۱۴۰۲ در استان اجرا کنیم؛ در صورتی که الگویی موفق و مناسب ارائه شود، می توان با جلب نظر مسئولین امر، نسبت به تسری آن به سایر استان ها اقدام نمود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما