۰
plusresetminus
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز :

برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم مصباح الهدی

تاریخ انتشارجمعه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۳
به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز دومین دوره مسابقات قرآن کریم “مصباح الهدی” با  ثبت نام پانصد نفر شرکت کننده برگزار شد.   
برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم مصباح الهدی
به گزارش حافظ خبر، معاون فرهنگی شهردار در بازدید از فرآیند برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم مصباح الهدی بیان کرد: این مسابقات در دو رده سنی ۹ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا به‌ صورت حضوری و در دو رشته‌ حفظ و ترتیل تک سوره های الرحمان و نازعات برگزار شد.

محمد علی چوبینی ، ایجاد علاقمندی و فراهم کردن زمینه ورود نوجوانان و جوانان به این فضا و انس با قرآن کریم را از جمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات برشمرد. 

وی با اشاره به استقبال خانواده ها و نوجوانان به جهت شرکت در این دوره از مسابقات، گفت: نیاز است تا برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی فراگیری قرآن کریم بویژه در رشته های حفظ و ترتیل توسعه بیشتری یابد. 

چوبینی همچنین اضافه کرد: استقبال از برگزاری این چنین مسابقاتی به نوعی در راستای تلاش بیشتر سازمان فرهنگی شهرداری در این حوزه است.

معاون فرهنگی شهردار ادامه داد: در این خصوص باید در جهت فرمایش مقام معظم رهبری که بایستی در کشور ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم داشته باشیم، باید همه همت خود را بکار گرفته تا این امر محقق شود. 
چوبینی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات روز پنج شنبه در فرهنگسرای  شهروند برگزار گردید ، یادآور شد: در این دوره از مسابقات قریب به ۵۰۰ نفر ثبت نام کرده و شرکت کنندگان با یکدیگر به رقابت پرداختند و امید است بتوان با ادامه این مسیر در اقصی نقاط شهر آنرا توسعه و ترویج داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما