۰
plusresetminus
همایش ملی:

نخستین همایش ملی تکنیک های توسعه پایدار در شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۵
نخستین همایش ملی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی در هفت محور برگزار خواهد شد.
نخستین همایش ملی تکنیک های توسعه پایدار در شیراز
به گزارش حافظ خبر، نخستین همایش ملی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی به همت موسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز با همکاری مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز برگزار خواهد شد .

محورهای نخستین همایش ملی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی شامل مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مدیریت، حسابداری، معماری و شهرسازی می باشد.

علاقمندان تا ۱۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا مقالات و مطالب خود را در محورهای همایش به دبیرخانه ارسال نمایند .

باتوجه به اینکه زمان برگزاری همایش ملی تکنیک های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه خواهد بود، علاقمندان جهت شرکت در این همایش می توانند تا تاریخ ۲۰ اردیبشه اقدام به ثبت نام از طریق سایت https://conf.pasargad-ihe.ac.ir  اقدام به ثبت نام نمایند. حضور در همایش به صورت مجازی و حضوری میسر است .

قابل ذکر است که پس از داوری مقالات ارسالی، مقالات برگزیده در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس به چاپ خواهد رسید و همچنین امکان چاپ مقالات برگزیده در ژورنال ها و مجلات معتبر علمی پشتیبان کنفرانس میسر خواهد بود.

گواهی نامه پذیرش مقالات برای افرادی که مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند، صادر خواهد همچنین در صورت نیاز متقاضی، گواهی نامه موقت ویژه پژوهشگرانی که نیاز سریع به داوری مقالات خود دارند، صادر خواهد شد .

همچنین نمایه سازی مقالات در پایگاه های معتبر پشتیبان کنفرانس انجام خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما