۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

خدمت گذاری بی منت و در جهت عدالت و اعتماد سازی از وظایف اصلی شورا

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۵
محمد تقی تذروی نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان این مطلب گفت : دیدارهای مسئولین با مردم می بایست به منظور افزایش میزان بهره‌وری ، کارآیی و اثربخشی امور و کنترل و ارزیابی شهر در جهت بهبود و ارایه خدمات به آنان صورت گیرد . 
خدمت گذاری بی منت و در جهت عدالت و اعتماد سازی از وظایف اصلی شورا
به گزارش حافظ خبر، نائب رییس شورای اسلامی شهر افزود : خدمت گذاری بی منت و در جهت عدالت و بدست آوردن رضایت مندی و اعتماد مردم در سیستم اداری باید هدف نهایی تکریم باشد . هر مسئولی در کنار سایر وظایف قانونی، می بایست تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک وظیفه انسانی و دینی مورد توجه قرار دهد .
این مقام مسئول با بیان این مطلب که رسیدگی به درخواست‌های منطقی ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات یکی از مهمترین اهداف و سیاست‌های دیدارهای چهره به چهره مسئولین با مردم است گفت ؛ این دیدارها میتواند فاصله میان آنان را کم کرده و حس همدلی و مشارکت حداکثری مردمی در تصمیم گیری ها را افزایش بخشد . 
تذروی در ادامه ، ارتباط چهره به چهره و دائمی مدیران با مراجعین را یک ضرورت اجتناب ناپذیر و در عین حال وظیفه مدیران انقلابی دانست و افزود ، این نشست‌ها می تواند مسئولان را در جریان کم و کیف مشکلات و مسائل مردمی قرار دهد و در تصمیمات کلان شهری یاری نماید . 
بر اساس این گزارش ، دیدارهای مردمی و عمومی نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با شهروندان روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۹:۳۰صبح در محل شورای اسلامی شهر شیراز برگزار می شود . شهروندان می‌توانند به منظور بیان کردن درخواست‌های خود در ساعت مقرر با مراجعه حضوری به دفتر نائب رئیس شورا مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند .


گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۵۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما