۰
plusresetminus
استاندار فارس:

پیام استاندار فارس به مناسبت روز جهاد کشاورزی

تاریخ انتشارجمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۶
محمدهادی ایمانیه به مناسبت روز جهاد کشاورزی (سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه) پیامی بدین شرح صادر کرد:
پیام استاندار فارس به مناسبت روز جهاد کشاورزی
به گزارش حافظ خبر، بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره)، یادآور یکی از شیرین ترین و موثرترین ثمرات انقلاب اسلامی ایران است که جهادگران ولایتمدار با جان و دل، به فرمان معمارکبیر انقلاب لبیک گفتند و برگ زرینی از محرومیت زدایی، خدمت رسانی و ایثارگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند. 
امروز میراث داران آن جهادگران، وظیفه بسیار سنگین تامین امنیت غذایی کشور عزیز اسلامی را بر عهده گرفته اند. کشاورزی به عنوان بسترساز امنیت، توسعه و سلامت غذایی کشور از اهمیت ویژه‌ای در توسعه‌ پایدار برخوردار است. بخش کشاورزی به عنوان یکی از بخش های مهم اقتصادی است که در رشد تولید و مهار تورم نقش بسزایی دارد.
بخش کشـاورزی اسـتان فارس نقش اساسـی در اشـتغال، تولید ناخالص ملـی و امنیت غذایـی ایـران دارد و ۱۹.۸ درصد شـاغلین اسـتان در این بخـش فعالیت دارند. 
استان فارس با تولید بیش از ۱۲.۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی، قطب کشاورزی کشور می باشد که این موضوع نقش و جایگاه متولیان بخش کشاورزی این استان را نمایان می کند.
اینجانب، فرا رسیدن روز و هفته جهاد کشاورزی، که مزین به شعار«جهاد کشاورزی، امنیت غذایی گشایش در سفره مردم» است را به خانواده بزرگ کشاورزی استان و تلاشگران این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
محمدهادی ایمانیه
استاندار فارس
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۵۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما