۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

گامی برای تحقق ازدواج های موفق و پایدار

تاریخ انتشارشنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹
به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س)، همایش آموزشی بهار نکو ویژه زوجین مرکز آموزش و مشاوره حین ازدواج بهار نکو، برگزار شد.
گامی برای تحقق ازدواج های موفق و پایدار
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: بهره مندی از خدمات مشاوره ای و همچنین آموزش های پیش از ازدواج، باعث می شود تا زن و مرد با آگاهی هرچه بیشتر و مجهز به دانش کافی در ارتباط با خود و همسر آینده شان و نیز اهمیت و اهداف ازدواج به این دوره پویا و شکوفا در زندگی با آرامش بیشتری گام بگذارند.

او با بیان اینکه در سال های اخیر، حرکت برای تقویت زندگی زناشویی به برنامه های پیش از ازدواج کشانده شده است، افزود: آموزش‌های آمادگی برای ازدواج، رویکرد نسبتا تازه ای برای پیشگیری از نارضایتی و شکست در زندگی زناشویی است و مبتنی بر این دیدگاه است که زوج ‌ها می‌ توانند یاد بگیرند که چگونه ازدواج های موفق و پایداری داشته باشند، بنابراین آموزش پیش از ازدواج، درمانی و پیشگیرانه است که در استان فارس توسط مرکز هنگام ازدواج بهارنکو به صورت تخصصی، گسترده و الزامی در حال اجرا است.

همچنین در این همایش از سوی حجت الاسلام «ابراهیم زارع عمادی» در خصوص احکام و حقوق و «حمید رضا شعبانی» مدرس و مشاور حوزه خانواده نیز در زمینه تفاوت ‌های روانشناختی بین زوجین توضیحاتی ارایه شد.

این همایش به مدت پنج ساعت در سالن سینا و صدرا و به همت مرکز بهار نکو، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و با حضور ۳۶۰ نفر برگزار شد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۵۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما