۰
plusresetminus
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

ورزشی نویسان ارزشمند همچون قهرمانان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ارزش کار ورزشی نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کمتر از کار قهرمانان در میادین ورزشی نیست چرا که آنها با تمام کمبودها، نارسایی ها و در سرما و گرما ورزش استان را همراهی کرده و مطالبه گری و کمک کرده اند.
ورزشی نویسان ارزشمند همچون قهرمانان
به گزارش حافظ خبر،  اسماعیل قزل سفلی سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان در آیین تجلیل از ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی فارس در شیراز افزود: این روز متعلق به خبرنگاران ، عکاسان و نویسندگان عرصه ورزش و یادآور تلاش های همه این عزیزان در عرصه های مختلف ورزشی است.

وی ادامه داد : معتقدیم که هزینه کردن در امر ورزش سرمایه بری نیست بلکه سرمایه گذاری است چرا که در کنار رشد و سلامت جسمانی ، رشد روحانی و منزلت اجتماعی هم به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: ورزش فارس مدیون عزیزانی است که خون خود را فدای این کشور کرده‌اند ، مدیون پیشکسوتانی است که خون دل‌ها خوردند تا قهرمانان و ورزشکاران تربیت شود و رشد کنند.

سرپرست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: ورزش فارس امروز نام بلندی در کشور دارد ، هرچند کمبودها و نارسایی هایی هم وجود دارد اما معتقدم با در کنار هم قرار گرفتن و در کنار هم قرار دادن ظرفیت های مخلتف می توان خدمات موثرتری در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی در این استان انجام داد.

قزل سفلی افزود: سرزمین فارس و مردم این دیار پرافتخار همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ‘سرزمین قله ها است’ و استعدادهای فراوانی در گوشه گوشه این استان و کشور در صحنه‌های ورزشی داخلی و بین المللی می درخشند که در این مسیر سهم پیشکسوتان و آنها که تمام عمرشان را در این مسیر صرف کردند سهمی بسیار موثر است.

وی اظهار کرد: امیدواریم ما هم در این مسیر بتوانیم در کنار پیشکسوتان و ورزشکاران قرار بگیریم و کمک کنیم که زمینه برای رشد استعدادها و ظرفیت‌های بزرگ خدادادی و انسانی بیشتر از گذشته فراهم شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۶۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما