۰
plusresetminus
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

قاچاق کالا ضعف در تولید را به دنبال دارد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۱
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: قاچاق کالا موجب تضعیف روحیه فعالان اقتصادی و تولید کنندگان داخلی که برای راه‌اندازی واحد تولیدی و معرفی تولیداتشان سختی های زیادی متحمل شده اند می شود.
قاچاق کالا ضعف در تولید را به دنبال دارد
به گزارش حافظ خبر، قزل سفلی در آیین تودیع و معارفه دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در شیراز ، با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در 12 تیرماه سال 81 مبنی بر مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز افزود: معظم له در آن فرمان تاریخی اهتمام تمام دستگاه‌های مسئول برای مبارزه با قاچاق را امری واجب دانستند.
وی ادامه داد: همچنین رهبر معظم انقلاب خواستار مبارزه با قاچاق کالا و ارز در عالی ترین سطح و قرار گرفتن تبلیغات متناسب و هوشمندانه و همه جانبه در خدمت مبارزه با این پدیده شوم شدند.
او اظهار کرد: لذا با توجه به اهمیت موضوع ، باید قاطعانه با هرگونه اقدام و فعالیت در زمینه قاچاق کالا و ارز با بهره گیری از تجربیات گذشته برخورد شود.
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ، خواستار ارتقاء فرهنگ عمومی در زمینه استفاده از کالاهای تولید داخل شد و گفت: باید به موازات مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، فرهنگ استفاده از کالای تولید داخل را نیز در جامعه ترویج داد و ضرر و زیان استفاده از کالای قاچاق و مزایا و منافع استفاده از کالای تولید داخل را برای مردم تشریح کرد.
قزل سفلی افزود: همچنین باید نظارت بر مدیریت یکپارچه در حوزه واحدهای صنفی ، کالاها و خدمات و همچنین ایجاد هماهنگی از طریق فعال کردن کارگروه های چهارگانه نیز در دستور کار قرار گیرد و تمام روزنه هایی که در این مسیر ممکن است موجب ایجاد رانت و ویژه خواری شود را از طریق حرکت به سمت سامانه‌ای شدن نظارت ها مسدود کرد.
در این آیین علیرضا حق نگهدار به عنوان سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان فارس معرفی از تلاش های سید احمد احمدی زاده تقدیر شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۶۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما