۰
plusresetminus
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز :

برگزاری کارگروه ایمن سازی بازار مسقف

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۵
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت : تجارب بازار وکیل در اختیار کارگروه ایمن سازی دومین بازار مسقف استان قرار گیرد
برگزاری کارگروه ایمن سازی بازار مسقف
به گزارش حافظ خبر، هادی عیدی پور در کارگروه مدیریت بحران شهرستان کازرون که با حضور فرماندار، مدیران و مسئولین شهرستان تشکیل شد  دیدگاه‌های خود را درباره  ایمن‌سازی بازار مسقف کازرون به عنوان دومین بازار بزرگ مسقف استان فارس ارائه کرد.


به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، با توجه به بازدید میدانی از بازار مسقف کازرون، مناطق پر خطر و همچنین مشکلاتی که ممکن است سبب وقوع آتش‌سوزی در این بازار شوند به صورت ویژه بررسی شد.
عیدی پور در این جلسه ضمن برشمردن موارد ناایمن در بازار کازرون، به تمهیدات لازم برای ایمن سازی این مکان از جمله سیستم آتش‌نشانی، موضوعات پیشگیرانه، لزوم تجهیز بازار به سیستم کامل اعلام و اطفا حریق، توجه به راه های دسترسی و خروج اضطراری و همچنین راهکارهای عملیاتی همچون نصب شیرهای هیدرانت و استقرار خودروهای مخصوص در بازار اشاره کرد.

 او همچنین در سخنان خود با مرور قوانین مرتبط با ایمن سازی اماکن و وظایف دستگاه‌ها و ادارات مختلف در بحث اقدامات پیشگیرانه و آمادگی برای شرایط بحرانی بر لزوم توجه به این موارد تاکید کرد.

به گفته عیدی پور در این جلسه پیشنهاد شد کارگروه ایمنی بازار مسقف کازرون به صورت ویژه با حضور سازمان ها، ارگان ها و اصناف و سایر متولیانی که  مرتبط با بحث ایمنی بازار هستند به صورت مستمر برگزار و مصوبات توسط فرمانداری با حضور دادستانی پیگیری شود.
 
او خاطرنشان کرد: نقش اصناف و کسبه به عنوان جایگاهی اثرگذار در تامین امنیت بازار  بررسی شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز همچنین عنوان کرد: در این جلسه پیشنهاد شد  طرح ایمن سازی بازار توسط یک مشاور و با همکاری سازمان آتش‌نشانی کازرون آماده و سهم هر یک از دستگاه ها در تامین بودجه اجرای این طرح مشخص شود.
عیدی پور خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در ایمن سازی بازار وکیل پیشنهاد گردید این کارگروه بازدیدی از این بازار داشته باشد و  تجارب را به صورت میدانی بررسی کند.

🔹️روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۶۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما