۰
plusresetminus
استاندار فارس:

ادای احترام به مقاوم والای شهدا در نخستین روز از هفته دولت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳
محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و دیگر مسئولان استان صبح امروز، پنجشنبه ۲ شهریور ماه و همزمان با آغاز هفته دولت ضمن حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
ادای احترام به مقاوم والای شهدا در نخستین روز از هفته دولت
به گزارش حافظ خبر،  محمدهادی ایمانیه صبح امروز و همزمان با اولین روز از هفته دولت، با حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز، ضمن تقدیم گل به مزار شهدا گفت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا و استمرار و تداوم آن در ادامه همواره مرهون ازجان گذشتن و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران بوده است.

استاندار فارس ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت گفت: (دوم تا هشتم شهریور) ۸۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۹ هزار میلیارد ریال در این استان افتتاح خواهد شد.
وی افزود: با بهره برداری از پروژه های هفته دولت امسال، برای ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰ هزار نفر نیز به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.
استاندار فارس ادامه داد: از جمله پروژه های پروژه شاخصی که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد می توان به پروژه فولاد غدیر نی ریز با اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد ریال، فولاد کوار ۸۹ هزار میلیارد ریال و آزادراه شیراز – اصفهان با ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد.

دکتر ایمانیه اظهار کرد: خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز، شبکه فاضلاب و پساب شهرستان آباده و چند پروژه بیمارستانی از جمله بیمارستان امام حسین (ع) فسا و بیمارستان شهر مصیری شهرستان رستم از دیگر پروژه‌هایی است که در این ایام جهت بهره برداری تقدیم مردم خواهد شد.
وی گفت: با توجه به در پیش بودن سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس، افتتاح رسمی این پروژه‌ها همزمان با این سفر انجام خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما