۰
plusresetminus
سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس :

اعلام برنامه های هفته دفاع سازمان بسیج علمی سپاه فجر فارس

تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۷
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس از برگزاری بیش از 36 عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان فارس خبر داد.
اعلام برنامه های هفته دفاع سازمان بسیج علمی سپاه فجر فارس
به گزارش حافظ خبر، مجید میکائیلی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می تواند به آنها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد، تصریح کرد: یکی از برکات دفاع هشت ساله، همین پیشرفتهای علمی و ساخت دقیقترین ابزارهاست که با دست خالی و بدون هیچ سابقه‌ای آنها را به دست آوردیم و جزو دستاورد‌های ملت ایران شده است.
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس در خصوص برنامه های علمی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با برنامه ریزی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس بیش از 36 عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: بازدید از مجموعه های علمی و فناوری توسط گروه های پایگاه های بسیج علمی، برگزاری اردوی جهادی استعدادیابی دانش آموزان بی بضاعت توسط پایگاه بسیج علمی جهرم و اردوی جهاد علمی به منظور مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار، اشتغال، کارآفرینی و شرکت های دانش بنیان تعدادی از برنامه های ما در هفته دفاع مقدس است.
این مقام مسئول با اشاره به مشارکت و همکاری برخی از اقشار بسیج در برگزاری برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس در فارس عنوان کرد: پایش و عارضه یابی صنایع و معادن و برگزاری کلینیک سیار صنعت در شهرک صنعتی شیراز با مشارکت بسیج مهندسین صنعت استان فارس صورت خواهد گرفت.
وی افزود: بسیج حقوقدانان استان فارس نیز در برنامه های مشاوره حقوقی به بسیجیان و مجموعه های علمی و صنعتی و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع حمایت از دانشجویان بسیجی مشارکت دارد.
میکائیلی همچنین از افتتاح آموزشگاه علمی بسیج در لامرد در هفته دفاع مقدس خبر داد.
وی در خصوص دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس متذکر شد: برگزاری چندین همایش از جمله دانشگاه کودک و استعدادیابی، برگزاری رویدادهای علمی همچون نجوم و ستاره شناسی، برگزاری مسابقات علمی و خلاقیتی متنوع همچون نجات تخم مرغ، موشک آبی و تجلیل از نخبگان بسیجی، نفرات برتر کنکور، کارآفرینان رزمنده برتر و اساتید رزمنده در تعدادی از شهرستان ها از دیگر برنامه های این هفته است.
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس همچنین توضیحاتی پیرامون برگزاری کارگاه های متنوع علمی و صنعتی همچون نانوتکنولوژی و رباتیک، برگزاری نمایشگاه های دستاوردهای علمی و تحقیقاتی در چند نقطه از استان و برگزاری دوره های آموزشی همچون سواد رسانه در سطح استان فارس داد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۹۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما