۰
plusresetminus
فرمانده حوزه کوثر خواهران سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز: 

برپایی نمایشگاه اسوه در هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۴
شناسایی پایگاه‌های مقاومت برتر، انتقال تجربه و تقویت سایر پایگاه‌ها از اهداف برپایی نمایشگاه اسوه است.
برپایی نمایشگاه اسوه در هفته دفاع مقدس
یه گزارش حافظ خبر، فرمانده حوزه کوثر خواهران سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز از برپایی نمایشگاه بزرگ اسوه خبرداد و گفت: شناسایی پایگاه‌های مقاومت برتر، انتقال تجربه و تقویت سایر پایگاه‌ها از اهداف برپایی نمایشگاه اسوه است.
 هاجر دستیاری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، بیان کرد: نمایشگاه پایگاه اسوه با نمایش بخشی از اقدامات دستاوردهای پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج سلمان و کوثر خواهران در شهرک سعدی شیراز برگزار شد. 
 هاجردستیاری فرمانده حوزه کوثر(س ) خواهران افزود: این نمایشگاه در قالب ۶ غرفه، ۲پایگاه خواهر و ۴پایگاه برادر در فاطمیه شهرک سعدی برپا شد که پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرک سعدی، دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.
دستیاری، نمایش بخشی از فعالیت‌ و توانمندی‌های بسیج را از اهداف این نمایشگاه‌ها دانست و ادامه داد: شناسایی پایگاه‌های مقاومت برتر، انتقال تجربه و تقویت و کمک به سایر پایگاه‌ها در رسیدن به اهداف از برپایی نمایشگاه اسوه در سطح حوزه ها محسوب می‌شود.
وی در پایان به فعالیت های این حوزه در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع لوازم التحریر،کارگاه نقاشی با حضور کودکان و نوجوانان با موضوع امامت امام زمان( عج) و نشست بصیرتی در پایگاهها همچنین نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان در قالب فعالیت های اجتماعی،سیاسی،هنری،ورزشی از دیگر برنامه های این حوزه و پایگاه در هفته دفاع مقدس دانست. 
مهدی کدخدا معاونت فرهنگی،اجتماعی حوزه مقاومت بسیج سلمان نیز افزود: اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، محصولات فرهنگی و هنری و کارگروه های تربیتی از بخش‌های مختلف این نمایشگاه‌ است.
او گفت: کارشناسان بعد از بازدید، براساس شاخص‌های از پیش تعیین شده، پایگاه‌های مقاومت بسیج را ارزیابی و برترین‌ها را برای حضور در جشنواره ،استانی، انتخاب می‌کنند.
در پایان از مشارکت مسئولان،بسیجیان و بازدید کنندگانی که در برپایی این نمایشگاه مشارکت داشتند تقدیر به عمل آمد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما