۰
plusresetminus
سازمان صمت استان فارس:

گره گشایی از  ۴۶ بنگاه اقتصادی و مجموعه تولیدی در استان فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
مدیرکل صمت فارس گفت : برای بررسی و رفع مشکل بنگاه های اقتصادی همیشه آمادگی داریم .
گره گشایی از  ۴۶ بنگاه اقتصادی و مجموعه تولیدی در استان فارس
به گزارش حافظ خبر، مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت فارس در پا نصد و چهل وهفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان گفت : مشکلات ۴۶ بنگاه اقتصادی و مجموعه تولیدی در محل سالن جلسات شهید قاضی استانداری فارس با حضور اعضاء کارگروه و روسای بانکهای عامل مورد بحث ، بررسی و تبادل نظر و کار کارشناسی قرار گرفت و ضمن تصویب مصوبات لازم برای رفع این مشکلات به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.
حمید رضا ایزدی افزود با تاکید بر اینکه برای بررسی و رفع مشکل بنگاه های اقتصادی همیشه آمادگی داریم گفت : تولید تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی، دستکش طبی، ظروف یکبار مصرف، البسه بیمارستانی و...  ازجمله تولیدات بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی بود که مشکلات و موارد در خصوص تعیین تکلیف بدهی ، مطالبات دولتی، بررسی امکان پرداخت تسهیلات ،مصوبات گذشته و ... در این کارگروه بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها تصویب شد.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه علاوه بر تشکیل منظم و مستمر کمیته تخصصی ذیل کارگروه جلسات بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی در کارگروه رفع موانع تولید استان به صورت هفتگی برای شناسایی و احصاء مشکلات واحد‌های تولیدی و حل معضلات آنان برگزار و مصوبات لازم تصویب و به دستگاههای ذی ربط ابلاغ می گردد.
ایزدی با تاکید بر اینکه بر اساس ماده ۶۱ قانون تولید تمامی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی هستنداظهار داشت : اصلاح و بهبود فضای کسب و کار گام مهمی برای جهش تولید است لذا امیدواریم با طرح و رسیدگی کارشناسی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در کارگروه تسهیل و جلسات اقتصادی  بتوان گام‌های مؤثری در حوزه مهارتورم ، رشد تولید، تثبیت و ایجاد اشتغال و توسعه صادرات برداشت.
 
 
کد مطلب : ۲۸۱۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما