۰
plusresetminus
سازمان صمت استان فارس:

بررسی و دستور رفع مشکلات ۱۷ بنگاه اقتصادی فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۴
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: بهبود وضعیت تولید با  بهره مندی مناسب از ظرفیت ها صورت می پذیرد .
بررسی و دستور رفع مشکلات ۱۷ بنگاه اقتصادی فارس
به گزارش حافظ خبر، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به رفع مشکلات ۱۷ بنگاه اقتصادی  گفت: سه شنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۲ مشکلات تعداد ۳ بنگاه اقتصادی در پانصد و شصت و پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست حسن شیخ نیا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ی فارس  و بررسی مصوبات تعداد ۱۴ بنگاه طرح در کمیته تخصصی با حضور اعضاء کارگروه، مدیران عامل بانکها و کارشناسان ذی ربط حل و فصل و دستور رفع موانع پیش روی بنگاه های اقتصادی و تولیدی اتخاذ شد.  
حمیدرضا ایزدی دبیر کار گروه تسهیل ورفع موانع تولید استان فارس گفت: بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی و تولیدی فعالیت در زمینه تولید فرآورده های نفتی ، تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی، ترشیجات و شوریجات  و... در راستای درخواست تسهیلات ، امهال بدهی و... بررسی و با نظرات کارشناسی و در راستای پیشبرد اهداف اقتصادی و حمایت از واحد‌های تولیدی مصوبات لازم تصویب شد.
ایزدی با تاکید براقدامات اساسی و عملیاتی در حوزه اقتصاد و تولید افزود: بهبود وضعیت تولید ، با بهره مندی مناسب از ظرفیت ها، پتانسیل ها و توانمندیهای  اقتصادی در استان پهناور فارس صورت می پذیرد.
کد مطلب : ۲۸۴۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما