۰
plusresetminus
استاندار فارس:

ورود جوانان به عرصه اشتغال در واحد تولیدی

تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸
استاندار فارس در حاشیه دهمین میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان گفت: زمینه اشتغال جوانان در محیط های تولیدی و صنعتی فراهم است لذا جوانان به اشتغال در این واحدها ورود کنند.
ورود جوانان به عرصه اشتغال در واحد تولیدی
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی پیش ازظهر امروز با حضور در مسجد دانشگاه شیراز در قالب دهمین میز خدمت تخصصی ویژه جوانان و دانشجویان، پای حل مشکلات جوانان استان فارسی نشست.
 
استاندار فارس در حاشیه این میزخدمت، گفت: بنا را بر این گذاشته ام که با دانشجویان و جوانان زیر چهل سال را، در آخرین هفته هرماه در قالب میز خدمت ملاقات تا نسبت به حل مسائل و مشکلات ایشان اقدام کنیم.
 
دکتر ایمانیه با بیان اینکه اشتغال بیشترین تقاضای جوانان است، اظهار داشت: در صورت تمایل به کار در واحدهای تولیدی و اقتصادی، زمینه فراهم است؛ از جوانان می خواهم به عرصه اشتغال در محیط های تولیدی وارد شوند.
 
وی افزود: صاحبان صنایع و بنگاه های تولیدی نیز زمینه پیشرفت و ارتقاء سطح جوانان را در محیط کار فراهم می کنند.
 
نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت آموزش متناسب با نیاز جامعه تاکید کرد و اذعان داشت: باهمکاری بنیاد نخبگان استات، دانشگاه‌ها، اتاق بازرگانی و اتاق فکر دانش بنیان استانداری، جوانان نخبه و با استعداد، در زمان تحصیل بورسیه می شوند تا علاوه بر حمایت از آن ها در زمان تحصیل، شغل پس از فراغت از آموزش عالی نیز مشخص باشد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما