۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

ثبت ۱۰ هزار نفر در رشته مینی فوتبال ورزش های همگانی فارس

تاریخ انتشارجمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۸
سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: در کمیته مینی فوتبال ورزش های همگانی فارس، 10 هزار نفر ثبت شده اند و رقابت های مینی فوتبال با بیش از 800 تیم در سراسر استان برگزار شد.
ثبت ۱۰ هزار نفر در رشته مینی فوتبال ورزش های همگانی فارس
به گزارش حافظ خبر، علیرضا غلامیان، ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه به بیمارستان در غزه، گفت: انتظار می رود نهادهای حقوقی بشری که ادعای حقوق بشر دارند، باید رفتار ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس افزود: در کمیته مینی فوتبال ورزش های همگانی فارس، 10 هزار نفر ثبت شده اند و رقابت های مینی فوتبال با بیش از 800 تیم در سراسر استان برگزار شد، این نشان از فعالیت خوب در ورزش های همگانی دارد و ورزش های همگانی پتانسیل خوبی برای توسعه ورزش در جامعه دارد.

داریوش آورند بر لزوم توجه هرچه بیشتر به امر ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: تربیت بدنی، روح را به تعالی می رساند.

نایب رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس خطاب به رئیس های کمیته ها و شهرستان ها اظهار کرد: شما سعی می کنید چرخ ورزش همگانی را به حرکت درآورید و روسای کمیته ها باید سریع تر چارت کاری خود را معرفی کنند و مدیران شهرستان ها هم با همکاری رشته هایی که قابل راه اندازی است را در شهرستان خود ایجاد کنند.

وی گفت: تلاش های بی وقفه شما عزیزان باعث شده است که هیات ورزش های همگانی به سرمنزل مقصود برسد.

بر اساس این گزارش در ادامه لیلا دولت آبادی گفت: 64 درصد بانوان دچار کم تحرکی هستند و 53 درصد مردم ورزش نمی کنند و گفته شده است تا 7 سال آینده 31 درصد به افراد چاق اضافه می شوند.

نایب رئیس بانوان هیات ورزش های همگانی استان فارس افزود: ورزش نقش بسیار بالایی در مقابله با کم‌ تحرکی است و سه درصد تولید ناخالص ملی هزینه برای مقابله با بیماری های غیر واگیر می شود که حدود 45 هزار میلیارد تومان است و 30 دقیقه ورزش روزانه منظم می تواند این مسائل را حل کند.
خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از دکتر یگانه، رئیس کمیته مینی فوتبال فارس تجلیل شد و همچنین دو تیم قهرمان استانی که در رده های بانوان و آقایان به لیگ برتر راه یافته اند، مورد تجلیل قرار گرفتند.




ورزش همگانی ویترین اصلی و نمود اصلی ورزش در سطح کشور و جهان است
مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزش همگانی ویترین اصلی و نمود اصلی ورزش در سطح کشور و جهان است.
به گزارش پیام خبر، محمدمهدی سرافراز شکوهی، امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر ورزش های همگانی که در سالن سعدی مجتمع ولایت شیراز برگزار شد، گفت: امیدوارم روند توجه به سرانه ورزشی دوباره خود را پیدا کند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس اظهار کرد: فلسفه ورزش همگانی امیدآفرینی و نشاط در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه ورزش همگانی بعد از جنگ جهانی دوم به خاطر ترمیم زخم های جنگ راه اندازی شد، افزود: در کشور ما هم سه سال بعد از جنگ تحمیلی راه اندازی شد.
سرافراز شکوهی افزود: 826 برنامه در ورزش همگانی راه اندازی شده است که تا 2 برابر افزایش می یابد.
وی گفت: ورزش همگانی ویترین اصلی و نمود اصلی ورزش در سطح کشور و جهان است.

توسعه ورزش های همگانی برای جامعه بسیار لازم است
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه ورزش های همگانی برای جامعه بسیار لازم است و همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در ترویج برنامه های ورزشی در دستور کار قرار دهند.
علیرضا پاک فطرت، امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر ورزش های همگانی فارس گفت: قهرمان قهرمانان مردم غزه هستند و رژیم صهیونیستی دو بار شکست خورد ابتدا در حمله ای که غافل گیر شد و بار دوم ‌ هم در حمله به بیمارستان در غزه بوده است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ورزش های همگانی حل بسیاری از مشکلات امروز جامعه نظیر افسردگی، کم حوصلگی و خمودی را حل کند.
وی افزود: توسعه ورزش های همگانی برای جامعه بسیار لازم است و همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در ترویج برنامه های ورزشی در دستور کار قرار دهند.
پاک فطرت گفت: ورزش های همگانی می تواند تمام اقشار جامعه را با امکانات موجود به تحرک وادار کنند و آموزش و پرورش در تحرک دانش آموزان به خوبی می تواند نقش ایفا کند.
وی گفت: ورزش باعث کاهش هزینه درمان هم می شود و هیات ورزش های همگانی باید مردم را جذب ورزش کند و تمام اقشار جامعه در تمام سنین بتوانند ورزش کنند و اگر هیات ورزش های همگانی به گونه ای فعالیت کند که همه ورزشکار شوند، آنوقت می توان به این فعالیت امید داشت.جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در این همایش با اشاره به توسعه ورزش همگانی و  کاهش آسیب های اجتماعی گفت : تولیدات مجازی عفاف و حجاب ، نگاه ویژه به مباحث فرهنگی پیوست های فرهنگی هیات ورزش های همگانی استان فارس است

ورزش همگانی از کودکان تا سالمندان برنامه دارد و هئیت ورزش های همگانی استان فارس خانه مردم و در کنار دستگاههای اجرایی در جهت توسعه ورزش همگانی هستیم و اجرای پیاده روی های خانوادگی با پیوست های فرهنگی جزء اصلی برنامه های هیات ورزش های همگانی استان فارس است .
وی افزود : بدینوسیله از خیرین ورزشی دعوت میکنیم تا درکنار هیات در توسعه ورزش و سلامت عمومی نقش آفرین باشند
کد مطلب : ۲۸۱۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما