۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

اجرای پویش لبخند مهربانی در فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۸
محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از پویش جمع آوری البسه گرم در زمستانی تحت عنوان لبخند مهربانی زمستان هیات ورزش های همگانی استان فارس خبر داد .
اجرای پویش لبخند مهربانی در فارس
به گزارش حافظ خبر، محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از پویش جمع آوری البسه گرم در زمستانی تحت عنوان لبخند مهربانی زمستان هیات ورزش های همگانی استان فارس  خبر داد و گفت : پویش لبخند مهربانی زمستان ، در تمام استان با محوریت هیات های همگانی سراسر استان فارس   نیز لباس‌های اهدایی مردم را را جمع‌آوری و به دست کودکان نیازمند خواهد رسید .

وی اظهار کرد: از اتفاقات جالب توجه این پویش می‌توان به اهدای لباس توسط هم استانی ها و جمع آوری آن تا پایان دی ماه خواهد بود . 
این مقام مسئول تصریح کرد: این پویش خودجوش از ابتدای دی ماه تا پایان دی ماه با هدف تامین لباس برای کودکان و خانواده های نیازمند اجرا خواهد شد ، لباس‌های اهدایی مردم برای نیازمندان شهرستان های فارس  را جمع‌آوری و بسته‌بندی و جهت توزیع با نهاد های حمایتی  جهت توزیع هماهنگ خواهد شد .
 تحویل‌گیری و آماده‌سازی‌های لباس‌ها به صورت روزانه انجام شده، ادامه خواهد یافت .
جعفری اضافه کرد: دبیرخانه‌ اجرایی آن کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس خواهد بود و  این پویش به صورت سراسر استان فارس انجام خواهد شد .
وی با بیان اینکه این پویش تا پایان توزیع لباس‌ها ادامه دارد و در آینده پویش‌های خیریه‌ی دیگری نیز راه‎اندازی می‌شود، بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ بسته لباس گرم برای نیازمندان فارسی اهدا شده است و پیش‎بینی می‎شود بیش از ۱۰۰۰ خانوار از این هدایا بهره‎مند شدند.
جعفری با بیان اینکه این پویش با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت‎پذیری و کمک  به همنوعان در بین اقشار جامعه به خصوص نسل جوان تشکیل شده است، ادامه داد: اطلاع‎رسانی و تبلیغات این پویش عمدتا در فضای مجازی و نرم‎افزارهای ارتباطی تلفن همراه صورت گرفته است.
عضو هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس  یادآور شد: خیرین و خیراندیشان نوع دوست می توانند جهت مشارکت در این پویش و اطلاع از این اقدام خداپسندانه با شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ تماس و کمک های نقدی و  غیر نقدی خود را  جهت کمک به نیازمندان هماهنگ کنند.
کد مطلب : ۲۸۳۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما