۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

انتصاب یک استان فارسی مدیر روابط عمومی انجمن کورن هول کشور

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
طی حکمی از سوی علیرضا غلامیان سرپرست انجمن کورن هول ایران محمدرضا جعفری به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن کورن هول ایران منصوب شد در بخشی از این حکم آمده ، امید است با استعانت از خداوند متعال و همت والای خویش و تشریک مساعی با دیگر اعضاء در امر گسترش و پیشرفت انجمن با رعایت ضوابط و دستورالعمل های مربوطه موفق و پیروز باشید.
انتصاب یک استان فارسی مدیر روابط عمومی انجمن کورن هول کشور
به گزارش حافظ خبر، کورن هول یک بازی انفرادی و گروهی است که باعث ایجاد هماهنگی عصب و عضله، افزایش تمرکز حواس، حس رقابت و هیجان می‌شود. این بازی به صورت گروهی و انفرادی انجام می‌شود و محدودیت مکانی برای بازی کردن ندارد قوانین آسانی دارد و ابزار بازی قابل حمل است. 
ورزش کورن هول در حال حاضر به یکی از بازی‌های حرفه‌ای تبدیل شده است و این بازی در سطح جهانی نیز شناخته شده و در اکثر کشورها به عنوان یک ورزش رسمی شناخته شده است.
یادآوری میشود محمدرضا جعفری سابقه دبیری هیات ورزش های همگانی کلان شهر شیراز ، روابط عمومی هیات ورزش های همگانی شیراز ، روابط عمومی برتر دستگاه های اجرایی در بهزیستی کلان شهر شیراز ، رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس، روابط عمومی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس، رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس، روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس و کسب رتبه های برتر کشوری و استانی در ادوار گذشته را در کارنامه خود دارد.
کد مطلب : ۲۸۳۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما