۰
plusresetminus
سازمان صمت استان فارس:

بررسی توانمندیها و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸
مدیرکل صمت فارس: تبیین ، تدوین و اجری برنام های لازم جهت توسعه فعالیتهای اقتصادی در استان فارس صورت پذیرفته است .
بررسی توانمندیها و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی
به گزارش حافظ خبر، یک شنبه ۱۷ دیماه در نشست مشترک حمیدرضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت  استان فارس و معاونین، سعید مصفا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز و اعضا هئیت مدیره، رضا رضوی مدیر  شعب بانک صنعت و معدن استان فارس
 در راستای توسعه و فراهم نمودن زیر ساخت ها و زیر بناهای واحدهای صنعتی ، تسهیل تامین مواد اولیه و اخذ تسهیلات، رفع تعهدات ارزی و... جهت افزایش تولید و صادرات و اشتغالزایی و رفع مسائل و مشکلات درمنطقه ویژه اقتصادی شیراز برگزار و راهکارهای اجرایی اتخاذ شد.
حمید رضا ایزدی با تاکید بر لزوم و ضرورت توسعه زیرساخت طرح‌های صنعتی، تولیدی و افزایش سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه شیراز  گفت:منطقه ویژه اقتصادی کوتاه‌ترین، نزدیک‌ترین و کم‌هزینه‌ترین مسیر  برای جابه‌جایی کالا‌ها است که ضمن تکمیل زیرساخت‌ها و باحضور سرمایه گذاران و تولید کالا‌های کمی و کیفی دراین مجموعه رشد تولید، توسعه فعالیت‌های اقتصادی، اشتغال پایدار ارتقاء صادرات کالا‌های غیرنفتی صورت می‌پذیرد.
ایزدی افزود: درراستای تسهیل و رفع موانع، توسعه صنایع پیشرفته، مزیت‌دار، احیا و نوسازی نیز فرآیند بهره برداری واحد‌های صنعتی و تولیدی جهت رشد فعالیتهای اقتصادی در  استان برنامه ریزهای لازم تبیین و تدوین و در حال اجرا است.
کد مطلب : ۲۸۳۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما