۰
plusresetminus
صدا و سیمای مرکز فارس :

آغاز تولید مجموعه عروسکی در صداوسیمای فارس 

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸
تولید مجموعه عروسکی «دنیای آوا» در صداوسیمای فارس کلید خورد.
آغاز تولید مجموعه عروسکی در صداوسیمای فارس 
به گزارش حافظ خبر،  مدیرکل صدا و سیمای فارس در بازدید از آغاز ساخت این مجموعه عروسکی در صداوسیمای فارس اظهار امیدواری کرد با اقدامات انجام شده فارس به قطب پویانمایی کشور تبدیل شود.
دکتر پهلوانیان با بیان اینکه استان فارس در این حوزه سرآمد بوده است، افزود: صدا و سیمای فارس در زمینه پویانمایی از ایده های جدید حتی با استفاده از نیروی انسانی خارج از مجموعه صدا و سیما بهره می گیرد تا تولیدات پویانمایی افزایش و از نظر کیفی ارتقا یابد.
تهیه کننده و کارگردان مجموعه عروسکی «دنیای آوا» هم گفت: این سریال عروسکی تلفیقی در ۴۰ روز تصویر برداری می شود و در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای روی آنتن خواهد رفت. 
مجید پایدار افزود: این مجموعه عروسکی «دنیای آوا» قرار است تابستان ۱۴۰۳ از شبکه فارس و شبکه های سراسری پخش شود.
تهیه کننده و کارگردان این مجموعه عروسکی در خصوص ماجرای «دنیای آوا» گفت: مجموعه عروسکی تلفیقی «دنیای آوا» به مباحث پرورشی کودکان در محیط مدرسه می پردازد و قرار است روی هوش هیجانی کودک کار شود، اینکه چگونه احساسات مختلف خود اعم از ترس، استرس، خشم و غیره در راستای حل مسئله مدیریت کنند. 
مجید پایدار افزود: آوا کودکی 9 ساله است که در دبستان با دانش آموزان دیگر همکلاسی است، او در کلاس درس با همکلاسی هایش دچار چالش های گوناگون می شود و احساساتش شامل خشم، شادی، غم، انزجار و ترس طغیان می کند، او با راهنمایی مربی کلاس و مدیر مدرسه یاد می گیرد که چگونه احساسات خود را در جهت رشد فردی مدیریت کند و هر روز یک مهارت جدید برای رفع تعارض ها و برخورد صحیح با دوستان می آموزد.
عوامل: تهیه کننده،کارگردان و تدوین: مجید پایدار، تصویربردار: احمدعلی حیدری 
نویسنده: سیده ساره سیوف، صدابردار: محمدصادق عادل، دستیارکارگردان و برنامه ریز: محمد رضایی، منشی صحنه: فاطمه زارع، طراح چهره پردازی: زیبا جلودار 
طراح لباس: میترا زارع، دکور: فرزاد علیپور، دستیار تدوین: مهناز یزدانی نژاد، جلوه های ویژه: حمید سجادی، آهنگساز: محمد جواد کرامتی، دستیار تصویر: امین رضایی، دستیار تهیه: بهنام منوی، عکاس: علی پیام، صداپیشه: الهام کشاورزی، یاسمن یزدان شناس، عروسک گردانان: ملیحه زحمتکش، زهرا قربانی، ملیحه علیایی، انسیه علوی، بازیگران: مجید پایدار، طاهره صادق، فاطمه سعیدی کیا، محبوبه دهقانیان، ضحی محزون، میترا شاه کرمی، شیما قائدی، مسعود ایرجی
روانشناس کودک: زهرا ثابت، محقق: سعیده منصوری
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما