۰
plusresetminus
احزاب و تشکل های اصولگرای استان فارس:

معلوم نيست نمايندگان دولت اعتدال چگونه در برابر دعوت از سخنرانان حاشیه ساز دست روی دست می گذارند؟

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۱
تشکل های اصولگرای عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری طی بیانیه ای نسبت به وقایع اخیر شیراز اعلام موضع کرده و نسبت به برخی جریانات فتنه گر در شهر شیراز هشدار دادند.
به گزارش "حافظ نیوز" تشکل های اصولگرای عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری طی بیانیه ای نسبت به وقایع اخیر شیراز اعلام موضع کرده و نسبت به برخی جریانات فتنه گر در شهر شیراز هشدار دادند. متن این بیانیه که در اختیار پایگاه خبری تحلیلی "حافظ" قرار گرفته است به شرح زیر می باشد:
«بسمه تعالی»
سومین حرم اهل بیت (ع) بار ديگر شاهد بي تدبيري مسئولين سياسي و دانشگاهي در برگزاري نشست هاي سياسي در محیط آکادمیک دانشگاه بود.
پس از دعوت سریالی از سخنرانان حاشیه ساز و التهاب آفرین، این بار نوبت به دعوت از علی مطهری رسید اما این بار، شورای تامین شهرستان شیراز به اذعان استاندار محترم فارس با برگزاری این مراسم مخالفت می نماید اما با این حال متاسفانه مسئولان دانشگاه شیراز برای برگزاری این مراسم پافشاری می نمایند و تلخ ترین اتفاق حوادث اخیر شیراز آنگاه رقم می خورد که علی مطهری در بدو ورود به شیراز از سوی برخی افراد ناشناس و خودسر مورد حمله قرار می گیرد.
متاسفانه معلوم نيست نمايندگان دولت اعتدال چگونه در برابر دعوت از سخنرانان حاشیه ساز و التهاب آفرین به شیراز سکوت کرده و دست روی دست می گذارند این در حالی است که در سوی دیگر، طی ماه های گذشته سخنرانی بسیاری از چهره های سیاسی منتقد دولت و یا وابسته به جریان اصولگرا به دلایل مختلف و بلکه بهانه های واهی در شیراز و دیگر شهرستان های استان فارس لغوگردیده است.
تشکل های سیاسی عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري در استان فارس ضمن مردود دانستن هر گونه اقدام خشونت بار و خلاف قانون علیه چهره های سیاسی و تاکید بر برخورد قانونی و منصفانه با خاطیان این حادثه، اعلام می داریم بي تدبيري و پافشاری بر رویکردهای غیرقانونی از سوی مسئولين در برگزاري اين قبیل جلسات را عامل اصلی ايجاد وقایع اخیر شیراز مي دانیم و ایراد اتهام و تهدید نماينده ولي فقيه در استان فارس را كه حاصل بي خردي و جهالت نويسنده آن است را محكوم نموده و در انتها نسبت به بازتولید جریان فتنه در استان فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) هشدار داده و همگان را به اطاعت از قانون و توجه به فرامین و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان فارس فرا می خوانیم.

جبهه پيروان خط امام و رهبري فارس
کد مطلب : ۵۶۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما