۰
plusresetminus

نظام تربیتی صالحین تقویت می‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر گفت: نظام تربیتی شجره طیبه صالحین در این شهرستان بیشتر تقویت می‌شود.
به گزارش حافظ سرهنگ مهدی قادری امروز  در لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به نام‌گذاری سال 94 با عنوان سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قالب یک برنامه پیاده شود و بزرگ‌ترین خطا و اشتباه این است که به این فرمایشات گران‌‌سنگ توجه نشود.
وی افزود: از سوی دیگر باید مؤلفه‌های همدلی و هم‌زبانی مدنظر رهبر معظم انقلاب توجه و تقویت شود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک‌ نهاد مردمی و فرزند انقلاب اسلامی است که در این زمینه تلاش خواهد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر بابیان اینکه پرداختن به موضوع مهم امربه‌معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک واجب فراموش‌شده امروز، باعث هم‌افزایی می‌شود گفت: حوزه نماز، زکات، خدمات‌رسانی به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی، اجرای طرح همگام بسیج با کشاورز، آمادگی رزم گردان‌های بیت‌المقدس و عاشورا و برگزاری یادواره‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر در سال جاری خواهد بود.
قادری ادامه داد: نظام تربیتی شجره طیبه صالحین در این شهرستان بیشتر تقویت می‌شود و با قدرت فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد و در حمایت از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شاهد تحول خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه مردم باید با صبر و حوصله نسبت به پیشرفت نظام مانند همیشه کمک کنند خاطرنشان کرد: همدلی و در کنار یکدیگر بودن به پیشرفت کشور کمک شایانی می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر در مورد مذاکرات هسته‌ای نیز اضافه کرد: اگر توافق نیز حاصل نشود بازهم پیروز هستیم چراکه در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و غربی‌ها کوتاه نیامدیم.
قادری تصریح کرد: با تدبیر و هوشیاری همیشگی رهبر معظم انقلاب امسال سال بسیار خوبی خواهیم داشت.
عضو شورای تأمین شهرستان مهر خطاب به مسئولان نیز اذعان داشت: مسئولان از این فرصت استثنایی که در راستای خدمت به مردم در اختیار آنان قرارگرفته است تلاش و کوشش کنند و قدر این مردم که ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند را بدانند.
وی اضافه کرد: آزادی و امنیت امروز به برکت خون مطهر شهدا، جان‌فشانی‌های ایثارگران و رزمندگان که سرمایه‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند بوده و برای رضایت مردم باید تلاش کرده و پشت سر ولایت حرکت کنیم.
کد مطلب : ۶۳۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما