۶
plusresetminus
به بهانه اتمام سفر دو روزه هیئت دولت به فارس

نقدی بر دو حاشیه ای که در شان سومین حرم اهل بیت(ع) نبود/ از برخورد با برخی دانشجویان منتقد توافق هسته ای تا دانش آموزی که ادعا می کند به زور او را آورده اند! + فیلمهایی که قابل انکار نیستند!

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۴
درحالی که عده ای از دانشجویان در مسیر استقبال از رییس جمهور با بلندکردن مقوا و پارچه نوشته هایی که حاوی سخنان مقام معظم رهبری و درخواست انتشار فکت شیت ایرانی بودند عده ای از افراد لباس شخصی و ماموران به سمت دانشجویان حمله کرده با پاره کردن دستنوشته ها، آنها را مجروح می کنند و تعدادی هم بازداشت می شوند.
نقدی بر دو حاشیه ای که در شان سومین حرم اهل بیت(ع) نبود/ از برخورد با برخی دانشجویان منتقد توافق هسته ای تا دانش آموزی که ادعا می کند به زور او را آورده اند! + فیلمهایی که قابل انکار نیستند!
به گزارش "حافظ نیوز" ظهر امروز سفر دو روزه ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان فارس به پایان رسید و کاروان تدبیر و امید به پایتخت بازگشت.
گرچه باید به انتظار نشست و برکات این سفر را در حوزه های مختلف اقتصادی، صنعتی و اجتماعی در آینده مشاهده کرد اما این سفر پر خیر و برکت خالی از حاشیه نیز نبوده است.
آنگونه که ایمان ایرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور به خبرگزاری دانشجو می گوید، درحالی که عده ای از دانشجویان در مسیر استقبال از رییس جمهور با بلندکردن مقوا و پارچه نوشته هایی که حاوی سخنان مقام معظم رهبری و درخواست انتشار فکت شیت ایرانی بودند (لینک)، عده ای از افراد لباس شخصی و ماموران به سمت دانشجویان حمله کرده با پاره کردن دستنوشته ها، آنها را مجروح می کنند و تعدادی هم بازداشت می شوند.
گرچه یک مقام مسوول در روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری ضمن اعلام این مطلب در گفت و گو با ایرنا
خبرسازی برخی از سایت های خبری مبنی بر درگیری محافظان رییس جمهوری با دانشجویان، ضرب و شتم و یا دستگیری آنان کذب محض دانست اما انتشار فیلم های این درگیری گویا جای انکار چندانی باقی نمی گذارد؛ اتفاقی که در سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت، شایسته دولت تدبیر و امید نیست.
و اما اتفاق دیگری که می توان از آن به عنوان یک حاشیه تمام عیار در این سفر نام برد، اظهارات یک دانش آموز شیرازی در روز استقبال از رئیس جمهور است. این دانش آموز شیرازی می گوید: اگر به استقبال نمی آمدیم، 3 نمره انضباط را از دست می دادیم!
 
مشاهده فیلمها در قسمت ضمیمه مطلب در بالای صفحه
کد مطلب : ۶۴۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما