۰
plusresetminus

رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
طی آئینی با حضور قائم‌مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی شد.
به گزارش حافظ، بعدازظهر امروز، طی آئینی در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان و با حضور محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان معرفی شد.
در این مراسم، نماینده مردم شهرستان لارستان با تقدیر از خدمات و فعالیت‌های دولت در زمینه ایجاد تحول در نظام سلامت کشور، اظهار داشت: در بودجه‌های سال 93 و 94 توجه خاصی به این طرح ‌شده است.
جمشید جعفرپور عملیاتی کردن طرح تحول سلامت را موجب بالا رفتن رضایت عمومی دانست و تصریح کرد: با اجرای مراحل گوناگون طرح وسیع تحول نظام سلامت انقلابی در این حوزه رخ خواهد داد.
وی با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی لارستان به استناد قانون بودجه از سال 92 استقلال ‌یافته است، تصریح کرد: با این اقدام، تحولی به لحاظ بودجه‌ای و ساختاری در آن ایجاد شد که در دو سال اخیر خدمات خوبی در جای‌جای لارستان ارائه ‌شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با تأکید بر نقاط قوت و امکانات شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش درراه رشد و توسعه بهداشت و درمان، تصریح کرد: در این سه شهرستان و به‌‌ویژه شهر لار، امکانات بی‌نظیری وجود دارد که در صورت ایجاد هم‌افزایی و همکاری به‌یقین موفق‌ترین حوزه جغرافیایی فارس و کشور در عرصه سلامت خواهد بود.
محمدهادی ایمانیه از راه‌اندازی مراکز جامع نظام سلامت در استان فارس خبر داد و گفت: با ایجاد این مراکز خدمات سلامت از حالت انفعالی به فعالانه تبدیل می‌شود.
رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز، بابیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار اصلی پی‌گیری، سیاست‌گذاری و نظارت بر سلامت را بر عهده دارد، اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی لارستان با دارا بودن بیش از یک‌هزار و 300 نیروی کار و 370 دانشجو آماده ارائه خدمات به مردم است.
عاطفه رئوفی بابیان اینکه در سایه وحدت، امید و اعتدال می‌توان به پیشرفت و رشد دست‌ یافت، افزود: باید پایبندی به اخلاق و حفظ حرمت اشخاص و مردم سرلوحه کار مجموعه پزشکی شهرستان لارستان باشد.
وی با اشاره به اینکه، دانشکده علوم پزشکی لارستان باید به مرکزی پویا، بانشاط، پرورش‌دهنده فکر و توانمند تبدیل شود، تصریح کرد: باید در محیطی آرام و بدون حاشیه، به‌سوی پیشرفت و تعالی گام برداشت
به گزارش فارس، در پایان این مراسم، از خیران بزرگ عرصه سلامت در شهرستان لارستان تجلیل و از زحمات دکتر حسین فرامرزی تقدیر و دکتر عاطفه رئوفی به‌عنوان رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی شد.


منبع:فارس
کد مطلب : ۷۳۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما