۱
plusresetminus

وزیر دفاع: بخشی از «صنایع الکترونیک شیراز» به دیگر استانها منتقل می شود/ 4 نماینده فارس: صحبت های وزیر قانع کننده نیست؛ خواستار لغو این انتقال هستیم

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
به منظور ابراز نگرانی از انتقال بخش هایی از صنایع الکترونیک از شیراز به اصفهان و تلاش برای جلوگیری از این اقدام؛ جلسه ای با حضور وزیر دفاع، مدیر عامل صا ایران و معاون امور مجلس وزیر دفاع در محل این وزارتخانه برگزار شد.
صنایع الکترونیک شیراز
صنایع الکترونیک شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" به منظور ابراز نگرانی از انتقال بخش هایی از صنایع الکترونیک از شیراز به اصفهان و تلاش برای جلوگیری از این اقدام؛ آقایان دکتر جعفر قادری، مهندس سید حسن ذوالانوار، دکتر محمد رضا رضایی نماینده جهرم و دکتر نبی الله احمدی نماینده داراب جلسه ای با حضور وزیر دفاع، مدیر عامل صا ایران و معاون امور مجلس وزیر دفاع در محل این وزارتخانه برگزار شد.
در این جلسه ابتدا نگرانی ها و دغدغه های نمایندگان؛ مسئولین و مردم فارس از تقسیم کار انجام شده در وزارت دفاع و انتقال بخش هایی از این مجتمع صنعتی به اصفهان و دیگر نقاط کشور را مطرح و حساسیت فارس نسبت به این انتقال ها را متذکر شدند. نمایندگان با یادآوری اینکه مردم فارس از این تقسیم کارها سابقه خوبی ندارند و هر بار به بهانه تقسیم کار بخش هایی از صنایع الکترونیک شیراز به سایر شهرها منتقل شده است از وزیر دفاع درخواست تجدیدنظر در این تقسیم را کردند.
وزیر دفاع با بیان اینکه با این تقسیم کار بخش هایی از صنایع الکترونیک شیراز به شهرهای دیگر و بخش هایی از صنایع الکترونیک سایر شهرها به شیراز منتقل می شود و هدف از آن تمرکز فعالیت ها در هر منطقه با توجه به استعداد های آن منطقه است؛ تصمیم وزارتخانه را یک تصمیم کلی اعلام کرد که شامل سایر شهرها هم می شود و به شیراز خلاصه نمی‌شود.
ایشان با بیان اینکه برخی از نمایندگان سایر شهرها نیز به تصمیمات وزارت دفاع معترض بوده و این نگرانی ها تنها به شیراز خلاصه نمی‌شود از نمایندگان خواست که بر روی موضوع مطالعه بیشتری نمایند.
در این جلسه که بیش از یک و نیم ساعت به طول انجامید نمایندگان با اظهار گلایه از تصمیمات وزارتخانه از،صحبت های وزیر قانع نشده و خواستار تجدیدنظر در تصمیم را نمودند.
در کنار این بحث گریزی به پروژه های عمرانی و صنعتی در دست اجرای وزارت دفاع در استان شد و ضمن تشکر از اهتمام وزارتخانه، تسریع در اتمام این پروژه ها از وزیر درخواست شد.
کد مطلب : ۷۴۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
چیزی به نام صنعت دیگه در فارس معنی نداره. مجمع نمایندگان استان باید جلوی این اقدامات رو بگیره.