۰
plusresetminus
گاف سنگین نماینده نورآباد مَمَسنی!

نوذر شفیعی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: ظریف با کِری قدم زد چون محل مذاکرات شنود می شد!

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۹
نوذر شفیعی گفت: جاسوسی از محل مذاکرات، دلیل پیاده روی محمد جواد ظریف با وزیر امور خارجه را است اما دوستان معترض به این نکته بی توجه هستند.
نوذر شفیعی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: ظریف با کِری قدم زد چون محل مذاکرات شنود می شد!
به گزارش "حافظ نیوز" نوذر شفیعی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه بحث تغییر محل مذاکرت هسته ای جدی است گفت: جاسوسی از محل مذاکرات، دلیل پیاده روی محمد جواد ظریف با وزیر امور خارجه را است اما دوستان معترض به این نکته بی توجه هستند.

شفیعی که طی چند وقت گذشته در صدد توجیه اقدامات دیپلماتیک دولت یازدهم برآمده است، در ادامه گفت: با خبری شدن وجود ویروسی در هتل ها محل مذاکرات، دلیل پیاده روی وزیر امور خارجه کشور با جان کری مشخص شده است. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: زمان پیاده روی این دو وزیر امور خارجه منتقدان و دوستان ما در مجلس اعتراض کردند و این قدم زنی را ضربه ای به اسلام مسلمین دانستند. اما حالا که مشخص شده چرا ظریف این کار را کرده، هیچ کدام به نکته سنجی ظریف اعتراف نمی کنند.
کد مطلب : ۷۶۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
مهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
خوب اگر برای جلوگری از شنود قدم زدند چرا بعدش تمام مذاکرات را دوباره زیر سقف و در هتل برگزار شد ؟ اگر آن موقع میدانستند که شنود میشود چرا همان روز اعتراض نکردند ؟ یعنی میخوای بگی که تیم ایرانی میدانست و هیچی نگفت و به این کار اسرائیل راضی بود ؟