۰
plusresetminus
رضایی رئیس مجمع نمایندگان فارس خبر داد:

فارس همچنان بر مدار تغییر!/ از فرماندار شیراز و معاون سیاسی امنیتی استانداری تا مدیر جهاد کشاورزی و مدیرکل بنیاد مسکن!

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰
رضایی رئیس مجمع نمایندگان فارس از تغییر و تحولات مدیریتی در سطح استان خبر داد.
رضایی نماینده جهرم
رضایی نماینده جهرم
به گزارش "حافظ نیوز" محمد رضا رضایی رئیس مجمع نمایندگان فارس در گفتگو با «خبرجنوب» اظهار داشت: طی چند روز آینده چند تغییر و  تحول مدیریتی در استان اتفاق می افتد که تغییر معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و فرمانداری شیراز از آن جمله است.

وی گفت:عالیشوندی مدیر کل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری فارس، گزینه پیشنهادی برای فرمانداری شیراز است و بیات پور همچنان به عنوان مدیر کل دفتر شهری استانداری فارس باقی می ماند و به جای لقمانی مدیر کل بنیاد مسکن فارس که برای کاندیداتوری مجلس استعفا داده یکی از معاونین وی به این سمت منصوب می شود.

نماینده جهرم ادامه داد: کدخداپور معاون سیاسی استانداری فارس نیز به زودی با این سمت خداحافظی می کند و دهقان‌فارسی مدیر جهاد کشاورزی شیراز نیز از سمت خود برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استفا داده که البته هنوز جایگزین وی مشخص نیست. به گفته وی، مدیر کل جدید ورزش و جوانان فارس نیز به زودی معرفی می شود.

 
کد مطلب : ۷۷۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
جمعي ازكار كنان رسمي كارگري بهزيستي
feedback
Iran, Islamic Republic of
درطی ماه‌های اخیردرخبرها آمده بود که مجلس به یک فوریت طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارمندان «رسمی کارگری» به «رسمی پیمانی» رأی داده است ودراین زمنیه هم دکتراحمد شوهانی، نماینده مجلس شورای اسلامی که ازطراحان طرح فوق بوده، اظهارداشته که با تصویب نهایی این طرح، شغل جدیدی به وجود نمی‌آید و لذا بارمالی بردولت تحمیل نخواهد شد.
دکترشوهانی همچنین خاطرنشان کرده که وضعیت فعلی کارمندان رسمی کارگری تبعیضی آشکاربه حساب می‌آید، زیرا این افراد ازتسهیلات وامتیازات بی‌بهره هستند درحالی که با اصلاح وضعیت‌شان می‌توانند ازمزایای قانونی استفاده کنند.
دراین راستا هم جمعی ازکارکنان رسمی کارگری ادارات دولتی همانند سازمان بهزیستی با ارسال نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیان وضعیت فعلی خود و تبدیل وضعیت واستفاده ازمزایای قانونی پرداخته‌اند.
دربخشی ازاین نامه آمده است: «بسیاری ازکارکنان سازمان بهزیستی کشورکه به صورت رسمی کارگری مشغول فعالیت هستند، درطی سالیان اخیرتوانسته‌اند با پیگیری وادامه تحصیل موفق به کسب مدارک کاردانی، کارشناسی وکارشناسی ارشد شوند ودرحال حاضر به عنوان نیروهای باتجربه و تحصیلکرده انجام وظیفه نمایند واین درحالی است که همانند کارکنان رسمی و پیمانی نتوانسته‌اند ازحقوق ومزایای مدرک خود برخوردارشوند وتاکنون هیچ تغییری دراحکام آنان لحاظ نگردیده است.
طبق قانون کارمی‌بایست احکام نیروهای تحصیلکرده تا گروه 20 اعمال شود که متأسفانه چنین اتفاقی رخ نداده وحتی عده ای با مدرک کارشناسی هم حداکثرتا گروه 10 ترقی پیدا کرده‌اند.
همچنین پاداش عیدی کارکنان رسمی کارگری طبق قانون اداره کارمی‌بایست حداقل دوبرابر تا 3 برابرحقوق پایه پرداخت شود درصورتی که عیدی آنها مثل کارکنان رسمی کشوری می‌باشد و ازمزایای سختی کاربراساس ماده 36 تبصره یک قانون کاربرخوردارشوند که متأسفانه درحال حاضرخبری نیست واین کارکنان ازهردوقانون استخدامی خدمات کشوری وقانون کارمحروم هستند.
کلیه کارکنان رسمی کارگری از 18 سال به بالا سابقه دارند و با توجه به اخذ مدرک دانشگاهی درصورت تبدیل وضعیت می‌توانند به عنوان یک نیروی باتجربه درپست‌های حساس سازمانی خدمت کنند وازمزایای قانونی برخوردارشوند و وضعیت نیروی انسانی بهزیستی کشورنیزبهبود خواهد یافت. و درصورت تبدیل وضعیت هم طبق قانون کشوری پرداخت 23 درصد کارفرما هم حذف خواهد شد.
کارکنان رسمی کارگری سازمان بهزیستی درپایان یادآورشده‌اند: اکنون با توجه به مطرح شدن طرح یک فوریتی تبدیل وضعیت استخدامی کارمندان «رسمی کارگری» به «رسمی یا پیمانی» که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده وهم‌اکنون درکمیسیون اجتماعی مجلس درحال بررسی بوده، امیدواریم که نمایندگان عزیز با نگاه پرمهروبا رأی مثبت خود درتصویب نهایی این طرح، موجبات رضایت حق‌تعالی وخرسندی واحقاق حق کارکنان زحمتکش رسمی کارگری را فراهم نمایند.
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
feedback
Iran, Islamic Republic of
گريزي بر مشكل حل‌نشده‌اي به نام كاركنان رسمي كارگري(بهزيستي ) ادارات دولتي ايلام/
اكنون «اميد» به «تدبير» دكتر روحاني است
بيش از یکسال از نوشتن نامه نخست به ریاست جمهوری، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس می گذرد. نامه ای که هنوز هم بسیاری از نویسندگانش امیدوار به رسیدن جوابش هستند. برای بسیاری از آنها باور کردنی نیست مردی میانه اندام و همیشه در سفردولتهای نهم و دهم که براساس آمار، گیرنده بیشترین در خواستها و نامه های مردمی در عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی بوده است و در مدت صدارتش در خیابان پاستور هیچ نامه ويا درخواست به حقی را بی پاسخ نگذاشته هنوز جواب نامه آنها را نداده است .
آنها جمعی از کارکنان رسمی کارگری نهادهای دولتی استان ایلام هستند که حالا با نگرانی روزهای واپسین باقیمانده از عمر دولت دهم را می شمارند. روزهایی که هرچند هر ساعتش برای بیشتر شهروندان ایرانی آبستن خبری از حل مشکلات استخدام در ارگانهای دولتی، اجرای طرحهای حمایتی ازقشرهای مختلف و انجام برنامه های معطل مانده در دولتهای قبلی است اما هنوز با وجود اجرای طرحهایی نظیر خدمات کشوری و ساماندهی شرکتهای خدماتی و کارگران شرکتی برای این قشرمژده ای نداشته است .
این کارکنان را که هنوز امیدوار به حل مشکلات خود به دست گره گشای دکتر محمود احمدی نژاد هستند؛ در آیین نامه استخدام ادارات دولتی به نام مستخدمین رسمی – کارگری می شناسند.
این افراد با مدارک تحصیلی از دیپلم تا کارشناسی ارشد حالا سالهاست در تبعیضی آشکار نسبت به همکاران خود که تنها با تفاوتی موسوم به مستخدمین رسمی کارمندی در ادارات دولتی مشغول بکارند نه حق تاهل می گیرند و نه فوق العاده برای بدی آب و هوا، نه حق تحصیلات به آنان پرداخت می شود و نه از مزایای محرومیت مناطق جنگی استفاده می‌کنند.
این محرومیت و تبعیض در حالی انجام می شود که تنها اختلاف بین آنان و همکارنشان در استفاده از نقل کارگری و کارمندی است و البته وقتی پای درد دلشان می نشینی احساس می کنی در این میان حتی حرمت کلمه در کارگر هم که عطر و بوی بوسه پیامبر مهربانی (ص ) را با خود دارد نیز بر دردهایشان می افزاید.
آنان که در دوران دفاع مقدس مرزدارانی غیور بوده و بسیاری از آنان از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگرانند در تمام این سالها دم فرو بسته اند و تبغیض آشکار بین آنها و همکارانشان سبب شده با مسایل و مشکلات مالی بسیار دست و پنجه نرم کنند.
تلخی این تبعیض و تناقض آشکار آنجا روشن می شود که در هنگام پرداخت عیدی بر خلاف روند محاسبه این مزیت بر اساس قانون کارو برای کارگران از منظر سازمان دولتی متبوع خود آنان کارمند محسوب شده و همانند کارمندان رسمی عیدی دریافت می کنند .
این وضعیت آنها را شبیه ضرب المثل معروف می کندکه (یا مرغ باش بپر، یا شتر باش و ببر!!!) نگاهی به فراوانی این افراد در نهادهایی نظیر بهزیستی ، تربیت بدنی نیز حکایت از نبود نگاه کارشناسی شده به وضعیتهای استخدامی آنان در احکامشان است و وجود این جایگاه دوگانه کارمندی رسمی و کارگری رسمی در این نهادها تا حدودی غیر منطقی و نیازمند تجدید نظر می دهد.
این در حالی است که احکام کارگزینی این کارکنان رسمی – کارگری از نظر مزایای مندرج و مزایای جانبی با قانونهای خدمات مدیریت کشوری و قانون کار همخوانی نداشته و در راستای تحقق شعار عدالت گستری دولت نهم و دهم نیازمند بازنگری ویژه است.
آنان که تا پیش از اجرای قانون خدمات کشوری امیدوار به رفع این تبعیضها و بهره گیری از مزیتهای قانونی خود نظیر حق تاهل و غیره بودند از حل نشدن این اجحاف در حق خود و دیگر همکارنشان دلسرد شده و حالا تمام امیدشان به رییس جمهوری منتخب است. تا خواسته ای که تنها در چند کلمه خلاصه می شود تا حق قشری نه چندان کم جمعیت در جامعه نیز از حقوق قانونی خود که همان حق تاهل، بدی آب و هوا ، محرومیت مناطق جنگی ، حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار است و به همکارانشان پرداخت می شود بی بهره نما نند و یا خواهان تبدیل وضعیت به خدمات کشوری اعم از رسمی کشوری یا پیمانی هستند.
همانگونه كه در بالا ذكر شد تأمين نيروي انساني ادارات دولتي و سازمان‌هاي وابسته به روش‌هاي مختلف از جمله بكارگيري كاركنان رسمي كارگري صورت مي‌گيرد. اين در حالي است كه بخشي از اين مجموعه معلق نتوانسته‌اند جاي خود را نه در بين كاركنان پيماني و نه رسمي كشوري پيدا كنند.
از طرفي عليرغم پيگيري‌هاي متعدد جمع كثيري از اين قشر زحمتكش از طريق ارسال نامه به رياست محترم جمهوري، جناب دكتر احمدي‌نژاد، مسئولان استاني و نمايندگان محترم استان در مجلس شوراي اسلامي و همچنين انعكاس مشكلات خود از طريق رسانه‌هاي محلي، نشريات سراسري و خبرگزاري‌ها، متأسفانه تاكنون هيچگونه اقدامي در اين زمنيه صورت نگرفته است.
اكنون با توجه به روي كار آمدن دولت تدبير و اميد و انتخاب شخصيت فرهيخته و مورد اعتماد ملت، جناب دكتر روحاني، اين مجموعه اين بار چشم اميد خود را به ايشان دوخته‌اند تا با تدبير خويش و با بهره‌گيري از درايت و نگاه واقع‌بينانه، مشكل‌شان به پايان برسد و اين دغدغه‌ي روزمره دست از سر زندگي‌شان بردارد.
در اين راستا، دبير جامعه اسلامي كارمندان استان ايلام با اشاره به زحمات بي‌بديل اين مجموعه خاطرنشان كرد: بهره‌گيري از حقوق قانوني و مزيت‌هايي كه اين دسته از كاركنان دولت از آن محروم هستند از جمله حق تأهل، بدي آب و هوا، حق مدارج دانشگاهي و سختي كار بايد براي آن‌ها اجرايي گردد.
سيد خليل سجادي در ادامه تبديل وضعيت اين كاركنان را به خدمات كشوري اعم از رسمي كشوري و پيماني خواستار شد و اضافه كرد: كاركناني كه در اين شرايط قرار مي‌گيرند( رسمي كارگي) مدارك تحصيلي و به ويژه مدارك دانشگاهي هيچ‌گونه تأثيري در ارتقاء جايگاه اداري و حقوق و مزاياي دريافتي آن‌ها ندارد كه اين موضوع نيز به تنهايي اجحاف در حق اين قشر به شمار مي‌رود.
وي همچنين افزود: كارگران رسمي كارگري خدماتي مورد بحث با هر گروهي كه استخدام مي‌شوند بدون كسب گروه جديد در طول دوران خدمت خويش با همان گروه استخدامي بازنشست مي‌شوند كه اين قانون نيز بايد مورد بازبيني و تغيير قرار گيرد.
دبير جامعه اسلامي كارمندان استان ايلام در پايان ابراز اميدواري كرد: با توجه به ضرورت حمايت مسئولان ذيربط از اين قشر خدمتگزار مشكلات مطرح شده در آينده‌اي نه چندان دور حل شود
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان فارس
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بندپی
رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور
با سلام و آرزوی توفیق
احتراما ضمن سپاس از توجهات حضرتعالی نسبت به کار کنان خدوم بهزیستی که ایثار گرانه در سنگر دفاع از کرامت انسانی جمعیت هدف سازمان ایفای نقش می نمایند به استحضار می رساند متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کار کنان رسمی کار گری این سازمان در سنوات گذشته این طرخ صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده حال آنکه امروز با عنایت به نیاز سازمان ومدارک علمی این کار کنان بخش عمده ای از
آنان در مشاغل کار شناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مر بوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بود واین امر تاثیر منفی در انگیز ه همکاران دارد لذا از محضر خضرتعالی تقاضا دارد دستور فرمائید ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان زمینه های بهره مندی از ظزفیت های کار ی همکاران ذینفع که بعنوان سر مایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی نهایت امتنان رادارد باتشکر فراوان جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بندپی
رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور
با سلام و آرزوی توفیق
احتراما ضمن سپاس از توجهات حضرتعالی نسبت به کار کنان خدوم بهزیستی که ایثار گرانه در سنگر دفاع از کرامت انسانی جمعیت هدف سازمان ایفای نقش می نمایند به استحضار می رساند متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کار کنان رسمی کار گری این سازمان در سنوات گذشته این طرخ صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده حال آنکه امروز با عنایت به نیاز سازمان ومدارک علمی این کار کنان بخش عمده ای از
آنان در مشاغل کار شناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مر بوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بود واین امر تاثیر منفی در انگیز ه همکاران دارد لذا از محضر خضرتعالی تقاضا دارد دستور فرمائید ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان زمینه های بهره مندی از ظزفیت های کار ی همکاران ذینفع که بعنوان سر مایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی نهایت امتنان رادارد باتشکر فراوان جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر علي ربيعي

وزير محترم كار و رفاه اجتماعي

با سلام و آرزوی توفیق
احتراما ضمن سپاس از توجهات حضرتعالی نسبت به کار کنان خدوم بهزیستی که ایثار گرانه در سنگر دفاع از کرامت انسانی جمعیت هدف سازمان ایفای نقش می نمایند به استحضار می رساند متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کار کنان رسمی کار گری این سازمان در سنوات گذشته این طرخ صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده حال آنکه امروز با عنایت به نیاز سازمان ومدارک علمی این کار کنان بخش عمده ای از
آنان در مشاغل کار شناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مر بوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بود واین امر تاثیر منفی در انگیز ه همکاران دارد لذا از محضر خضرتعالی تقاضا دارد دستور فرمائید ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان زمینه های بهره مندی از ظزفیت های کار ی همکاران ذینفع که بعنوان سر مایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی نهایت امتنان رادارد باتشکر فراوان جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر علي ربيعي وزير محترم كار رفاه و تامين اجتماعي

با سلام و آرزوی توفیق
احتراما ضمن سپاس از توجهات حضرتعالی نسبت به کار کنان خدوم بهزیستی که ایثار گرانه در سنگر دفاع از کرامت انسانی جمعیت هدف سازمان ایفای نقش می نمایند به استحضار می رساند متاسفانه در جریان اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کار کنان رسمی کار گری این سازمان در سنوات گذشته این طرخ صرفا جهت مشاغل خاصی تعریف گردیده حال آنکه امروز با عنایت به نیاز سازمان ومدارک علمی این کار کنان بخش عمده ای از
آنان در مشاغل کار شناسی فعالیت نموده و عملا به جهت عدم پیش بینی این مشاغل در طرح مذکور از مزایای مصرح قانونی پست های مر بوطه که شاغل در آن می باشند بی بهره بود واین امر تاثیر منفی در انگیز ه همکاران دارد لذا از محضر خضرتعالی تقاضا دارد دستور فرمائید ضمن بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل سازمان زمینه های بهره مندی از ظزفیت های کار ی همکاران ذینفع که بعنوان سر مایه انسانی سازمان میباشند فراهم گردد پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی نهایت امتنان رادارد باتشکر فراوان جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
feedback
Iran, Islamic Republic of
گريزي بر مشكل حل‌نشده‌اي به نام كاركنان رسمي كارگري(بهزيستي ) ادارات دولتي ايلام/
اكنون «اميد» به «تدبير» دكتر روحاني است
بيش از یکسال از نوشتن نامه نخست به ریاست جمهوری، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس می گذرد. نامه ای که هنوز هم بسیاری از نویسندگانش امیدوار به رسیدن جوابش هستند. برای بسیاری از آنها باور کردنی نیست مردی میانه اندام و همیشه در سفردولتهای نهم و دهم که براساس آمار، گیرنده بیشترین در خواستها و نامه های مردمی در عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی بوده است و در مدت صدارتش در خیابان پاستور هیچ نامه ويا درخواست به حقی را بی پاسخ نگذاشته هنوز جواب نامه آنها را نداده است .
آنها جمعی از کارکنان رسمی کارگری نهادهای دولتی استان ایلام هستند که حالا با نگرانی روزهای واپسین باقیمانده از عمر دولت دهم را می شمارند. روزهایی که هرچند هر ساعتش برای بیشتر شهروندان ایرانی آبستن خبری از حل مشکلات استخدام در ارگانهای دولتی، اجرای طرحهای حمایتی ازقشرهای مختلف و انجام برنامه های معطل مانده در دولتهای قبلی است اما هنوز با وجود اجرای طرحهایی نظیر خدمات کشوری و ساماندهی شرکتهای خدماتی و کارگران شرکتی برای این قشرمژده ای نداشته است .
این کارکنان را که هنوز امیدوار به حل مشکلات خود به دست گره گشای دکتر محمود احمدی نژاد هستند؛ در آیین نامه استخدام ادارات دولتی به نام مستخدمین رسمی – کارگری می شناسند.
این افراد با مدارک تحصیلی از دیپلم تا کارشناسی ارشد حالا سالهاست در تبعیضی آشکار نسبت به همکاران خود که تنها با تفاوتی موسوم به مستخدمین رسمی کارمندی در ادارات دولتی مشغول بکارند نه حق تاهل می گیرند و نه فوق العاده برای بدی آب و هوا، نه حق تحصیلات به آنان پرداخت می شود و نه از مزایای محرومیت مناطق جنگی استفاده می‌کنند.
این محرومیت و تبعیض در حالی انجام می شود که تنها اختلاف بین آنان و همکارنشان در استفاده از نقل کارگری و کارمندی است و البته وقتی پای درد دلشان می نشینی احساس می کنی در این میان حتی حرمت کلمه در کارگر هم که عطر و بوی بوسه پیامبر مهربانی (ص ) را با خود دارد نیز بر دردهایشان می افزاید.
آنان که در دوران دفاع مقدس مرزدارانی غیور بوده و بسیاری از آنان از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگرانند در تمام این سالها دم فرو بسته اند و تبغیض آشکار بین آنها و همکارانشان سبب شده با مسایل و مشکلات مالی بسیار دست و پنجه نرم کنند.
تلخی این تبعیض و تناقض آشکار آنجا روشن می شود که در هنگام پرداخت عیدی بر خلاف روند محاسبه این مزیت بر اساس قانون کارو برای کارگران از منظر سازمان دولتی متبوع خود آنان کارمند محسوب شده و همانند کارمندان رسمی عیدی دریافت می کنند .
این وضعیت آنها را شبیه ضرب المثل معروف می کندکه (یا مرغ باش بپر، یا شتر باش و ببر!!!) نگاهی به فراوانی این افراد در نهادهایی نظیر بهزیستی ، تربیت بدنی نیز حکایت از نبود نگاه کارشناسی شده به وضعیتهای استخدامی آنان در احکامشان است و وجود این جایگاه دوگانه کارمندی رسمی و کارگری رسمی در این نهادها تا حدودی غیر منطقی و نیازمند تجدید نظر می دهد.
این در حالی است که احکام کارگزینی این کارکنان رسمی – کارگری از نظر مزایای مندرج و مزایای جانبی با قانونهای خدمات مدیریت کشوری و قانون کار همخوانی نداشته و در راستای تحقق شعار عدالت گستری دولت نهم و دهم نیازمند بازنگری ویژه است.
آنان که تا پیش از اجرای قانون خدمات کشوری امیدوار به رفع این تبعیضها و بهره گیری از مزیتهای قانونی خود نظیر حق تاهل و غیره بودند از حل نشدن این اجحاف در حق خود و دیگر همکارنشان دلسرد شده و حالا تمام امیدشان به رییس جمهوری منتخب است. تا خواسته ای که تنها در چند کلمه خلاصه می شود تا حق قشری نه چندان کم جمعیت در جامعه نیز از حقوق قانونی خود که همان حق تاهل، بدی آب و هوا ، محرومیت مناطق جنگی ، حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار است و به همکارانشان پرداخت می شود بی بهره نما نند و یا خواهان تبدیل وضعیت به خدمات کشوری اعم از رسمی کشوری یا پیمانی هستند.
همانگونه كه در بالا ذكر شد تأمين نيروي انساني ادارات دولتي و سازمان‌هاي وابسته به روش‌هاي مختلف از جمله بكارگيري كاركنان رسمي كارگري صورت مي‌گيرد. اين در حالي است كه بخشي از اين مجموعه معلق نتوانسته‌اند جاي خود را نه در بين كاركنان پيماني و نه رسمي كشوري پيدا كنند.
از طرفي عليرغم پيگيري‌هاي متعدد جمع كثيري از اين قشر زحمتكش از طريق ارسال نامه به رياست محترم جمهوري، جناب دكتر احمدي‌نژاد، مسئولان استاني و نمايندگان محترم استان در مجلس شوراي اسلامي و همچنين انعكاس مشكلات خود از طريق رسانه‌هاي محلي، نشريات سراسري و خبرگزاري‌ها، متأسفانه تاكنون هيچگونه اقدامي در اين زمنيه صورت نگرفته است.
اكنون با توجه به روي كار آمدن دولت تدبير و اميد و انتخاب شخصيت فرهيخته و مورد اعتماد ملت، جناب دكتر روحاني، اين مجموعه اين بار چشم اميد خود را به ايشان دوخته‌اند تا با تدبير خويش و با بهره‌گيري از درايت و نگاه واقع‌بينانه، مشكل‌شان به پايان برسد و اين دغدغه‌ي روزمره دست از سر زندگي‌شان بردارد.
در اين راستا، دبير جامعه اسلامي كارمندان استان ايلام با اشاره به زحمات بي‌بديل اين مجموعه خاطرنشان كرد: بهره‌گيري از حقوق قانوني و مزيت‌هايي كه اين دسته از كاركنان دولت از آن محروم هستند از جمله حق تأهل، بدي آب و هوا، حق مدارج دانشگاهي و سختي كار بايد براي آن‌ها اجرايي گردد.
سيد خليل سجادي در ادامه تبديل وضعيت اين كاركنان را به خدمات كشوري اعم از رسمي كشوري و پيماني خواستار شد و اضافه كرد: كاركناني كه در اين شرايط قرار مي‌گيرند( رسمي كارگي) مدارك تحصيلي و به ويژه مدارك دانشگاهي هيچ‌گونه تأثيري در ارتقاء جايگاه اداري و حقوق و مزاياي دريافتي آن‌ها ندارد كه اين موضوع نيز به تنهايي اجحاف در حق اين قشر به شمار مي‌رود.
وي همچنين افزود: كارگران رسمي كارگري خدماتي مورد بحث با هر گروهي كه استخدام مي‌شوند بدون كسب گروه جديد در طول دوران خدمت خويش با همان گروه استخدامي بازنشست مي‌شوند كه اين قانون نيز بايد مورد بازبيني و تغيير قرار گيرد.
دبير جامعه اسلامي كارمندان استان ايلام در پايان ابراز اميدواري كرد: با توجه به ضرورت حمايت مسئولان ذيربط از اين قشر خدمتگزار مشكلات مطرح شده در آينده‌اي نه چندان دور حل شود
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
feedback
Iran, Islamic Republic of
نامه اي به نمايندگان محترم مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي جناب آقايان دكتر احمد شوهاني حاج عمران علي محمدي دكتر علي محمد احمدي نماينده محترم مردم استان ايلام در مجلس شوراي اسلامي

سلام عليكم

احتراما به استحضار ميرساند كه طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري يا پيماني در مورخ 1392/9/20روز چهارشنبه به تصويب نمايندگان محترم مجلس رسيده و طي شماره 162 اعلام وصول گرديد و طرح فوريت دار شده و هم اكنون در كمسيون اجتماعي مجلس در دست بررسي است.

انتظار ما كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظير بهزيستي استات ايلام از شما و ساير نمايندگان محترم مردم درخانه ملت آوردن طرح مذكور به صحن علني مجلس و با همت وتلاش شما عزيزان به تصويت نهايي رساند ن طرح تبد يل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظير بهزيستي به رسمي كشوري يا پيماني است ما كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظيربهزيستي از هر دو قانون استخدام محروم هستيم 1- قانون خدمات كشور 2- قانون كار محروم هستيم نه كار گر هستيم نه كار مند از هر دو قانون محروم هستيم در واقع ضرب المثل معروف شتر مرغ اميداست كه بتوانيد ماراه از اين مظلوميت نجات دهيد در پايان از كليه نمايندگان محترم مردم در مجلس شواري اسلامي در خواست كمك داريم كه باراي موافق خود طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري يا پيماني به تصويب نهايي برسانند باكمال تشكر فراوان
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي استان ايلام نظير بهزيستي .... ......


نامه اي به نمايندگان محترم مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي جناب آقايان دكتر احمد شوهاني حاج عمران علي محمدي دكتر علي محمد احمدي نماينده محترم مردم استان ايلام در مجلس شوراي اسلامي

سلام عليكم

احتراما به استحضار ميرساند كه طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري يا پيماني در مورخ ۱۳۹۲/۹/۲۰روز چهارشنبه به تصويب نمايندگان محترم مجلس رسيده و طي شماره ۱۶۲ اعلام وصول گرديد و طرح فوريت دار شده و هم اكنون در كمسيون اجتماعي مجلس در دست بررسي است.

انتظار ما كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظير بهزيستي استات ايلام از شما و ساير نمايندگان محترم مردم درخانه ملت آوردن طرح مذكور به صحن علني مجلس و با همت وتلاش شما عزيزان به تصويت نهايي رساند ن طرح تبد يل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظير بهزيستي به رسمي كشوري يا پيماني است ما كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظيربهزيستي از هر دو قانون استخدام محروم هستيم ۱- قانون خدمات كشور ۲- قانون كار محروم هستيم نه كار گر هستيم نه كار مند از هر دو قانون محروم هستيم در واقع ضرب المثل معروف شتر مرغ اميداست كه بتوانيد ماراه از اين مظلوميت نجات دهيد در پايان از كليه نمايندگان محترم مردم در مجلس شواري اسلامي در خواست كمك داريم كه باراي موافق خود طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري يا پيماني به تصويب نهايي برسانند باكمال تشكر فراوان جمعي از كار كنان رسمي كر گري ادرات دولتي استان ايلام نظير بهزيستي ........
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان ايلام
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي استان ايلام نظير بهزيستي …. ……

نامه اي به نمايندگان محترم مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي جناب آقايان دكتر احمد شوهاني حاج عمران علي محمدي دكتر علي محمد احمدي نماينده محترم مردم استان ايلام در مجلس شوراي اسلامي

سلام عليكم

احتراما به استحضار ميرساند كه طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري يا پيماني در مورخ ۱۳۹۲/۹/۲۰روز چهارشنبه به تصويب نمايندگان محترم مجلس رسيده و طي شماره ۱۶۲ اعلام وصول گرديد و طرح فوريت دار شده و هم اكنون در كمسيون اجتماعي مجلس در دست بررسي است.

انتظار ما كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظير بهزيستي استات ايلام از شما و ساير نمايندگان محترم مردم درخانه ملت آوردن طرح مذكور به صحن علني مجلس و با همت وتلاش شما عزيزان به تصويت نهايي رساند ن طرح تبد يل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظير بهزيستي به رسمي كشوري يا پيماني است ما كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظيربهزيستي از هر دو قانون استخدام محروم هستيم ۱- قانون خدمات كشور ۲- قانون كار محروم هستيم نه كار گر هستيم نه كار مند از هر دو قانون محروم هستيم در واقع ضرب المثل معروف شتر مرغ اميداست كه بتوانيد ماراه از اين مظلوميت نجات دهيد در پايان از كليه نمايندگان محترم مردم در مجلس شواري اسلامي در خواست كمك داريم كه باراي موافق خود طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري يا پيماني به تصويب نهايي برسانند باكمال تشكر فراوان جمعي از كار كنان رسمي كر گري ادرات دولتي استان ايلام نظير بهزيستي ……..
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان آذربايجان شرقي
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي استان آذربايجان شرقي نظير بهزيستي …. ……
نامه اي به نمايندگان محترم مردم استان آذربايجان شرقي در مجلس شوراي اسلامي جناب آقايان محمد حسين فرهنگي – مسعود پزشكيان -عليرضا منادي سفيدان – مير هادي قره سيد – رضارحماني – محمد اسماعيل سعيدي – دهقان اللهوردي غلام حسن شيري محمد باقر بناب – غلام رضا نوذري – محمد حسين نژاد – مهدي دوات گر – محمد علي مددي – سيد بهلول حسيني – ارسلان فتحي پور -عباس فلاحي باباجان -علي علي لو و سر كار خانم ها شهروزافخمي – مهناز بهمني نمايند گان محترم مردم استان آذربايجان شرقي در مجلس شوراي اسلامي
سلام عليكم
احتراما به استحضار ميرساند كه طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري يا پيماني در مورخ ۱۳۹۲/۹/۲۰روز چهارشنبه به تصويب نمايندگان محترم مجلس رسيده و طي شماره ۱۶۲ اعلام وصول گرديد و طرح فوريت دار شده و هم اكنون در كمسيون اجتماعي مجلس در دست بررسي است.
انتظار ما كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظير بهزيستي استان آذربايجان شرقي از شما و ساير نمايندگان محترم مردم درخانه ملت آوردن طرح مذكور به صحن علني مجلس و با همت وتلاش شما عزيزان به تصويت نهايي رساند ن طرح تبد يل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظير بهزيستي به رسمي كشوري يا پيماني است ما كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظيربهزيستي از هر دو قانون استخدام محروم هستيم ۱- قانون خدمات كشور ۲- قانون كار محروم هستيم نه كار گر هستيم نه كار مند از هر دو قانون محروم هستيم در واقع ضرب المثل معروف شتر مرغ اميداست كه بتوانيد ماراه از اين مظلوميت نجات دهيد در پايان از كليه نمايندگان محترم مردم در مجلس شواري اسلامي در خواست كمك داريم كه باراي موافق خود طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري يا پيماني به تصويب نهايي برسانند باكمال تشكر فراوان جمعي از كار كنان رسمي كر گري ادرات دولتي استان آذربايجان شرقي نظير بهزيستي
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان آذربايجان شرقي
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمعي از كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي استان آذربايجان شرقي نظير بهزيستي …. ……
نامه اي به نمايندگان محترم مردم استان آذربايجان شرقي در مجلس شوراي اسلامي جناب آقايان محمد حسين فرهنگي – مسعود پزشكيان -عليرضا منادي سفيدان – مير هادي قره سيد – رضارحماني – محمد اسماعيل سعيدي – دهقان اللهوردي غلام حسن شيري محمد باقر بناب – غلام رضا نوذري – محمد حسين نژاد – مهدي دوات گر – محمد علي مددي – سيد بهلول حسيني – ارسلان فتحي پور -عباس فلاحي باباجان -علي علي لو و سر كار خانم ها شهروزافخمي – مهناز بهمني نمايند گان محترم مردم استان آذربايجان شرقي در مجلس شوراي اسلامي
سلام عليكم
احتراما به استحضار ميرساند كه طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري يا پيماني در مورخ ۱۳۹۲/۹/۲۰روز چهارشنبه به تصويب نمايندگان محترم مجلس رسيده و طي شماره ۱۶۲ اعلام وصول گرديد و طرح فوريت دار شده و هم اكنون در كمسيون اجتماعي مجلس در دست بررسي است.
انتظار ما كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظير بهزيستي استان آذربايجان شرقي از شما و ساير نمايندگان محترم مردم درخانه ملت آوردن طرح مذكور به صحن علني مجلس و با همت وتلاش شما عزيزان به تصويت نهايي رساند ن طرح تبد يل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظير بهزيستي به رسمي كشوري يا پيماني است ما كار كنان رسمي كار گري ادرات دولتي نظيربهزيستي از هر دو قانون استخدام محروم هستيم ۱- قانون خدمات كشور ۲- قانون كار محروم هستيم نه كار گر هستيم نه كار مند از هر دو قانون محروم هستيم در واقع ضرب المثل معروف شتر مرغ اميداست كه بتوانيد ماراه از اين مظلوميت نجات دهيد در پايان از كليه نمايندگان محترم مردم در مجلس شواري اسلامي در خواست كمك داريم كه باراي موافق خود طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري به رسمي كشوري يا پيماني به تصويب نهايي برسانند باكمال تشكر فراوان جمعي از كار كنان رسمي كر گري ادرات دولتي استان آذربايجان شرقي نظير بهزيستي ……..
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
feedback
Iran, Islamic Republic of
نامه اي به كليه نمايندگان محترم مردم در سراسر كشور باعرض سلام خسته نباشيدخداقوت نمايندگان محترم مردم در خانه ملت طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي روز چهارشنبه مورخ1392/9/20به تصويب نمايند گان محترم مجلس رسيد و طرح مذكور فوريت دارشد وطي شماره 162اعلام وصول گردييد و توسط رئيس جلسه وقت جناب آقاي دكتر محمدرضا باهنر به كمسيون اجتماعي مجلس ارجاع گرديد جهت بررسي لذا در مورخ 1394/3/31نايب رئيس كمسيون اجتماعي مجلس جناب آقاي عمران علي محمدي در رسانه هاي خبري اعلام كرد كه كمسيون اجتماعي مجلس طر ح تبد يل وضعيت نيروهاي رسمي كار گري ادارات دولتي نظير بهزيستي به رسمي كشوري تصويب كرد و طرح مذكور در روزهاي آيند ه به صحن علني مجلس خواهد آمد و آقاي عمران علي محمدي عنوان كرد دولت مخالف اين طرح نسيت چون بار مالي براي دولت ندارد نيروهاي رسمي كار گري در بدنه دستگاه دولتي در حا ل انجام كار هستند از رئيس محترم مجلس از كليه طراحان طرح تبديل وضعيت كار كنان رسمي كار گري ادارات دولتي از رئيس محترم كمسيون اجتماعي مجلس از كليه نماينده گان محترم سراسر كشور در مجلس شوراي اسلامي عاجزانه خواستاريم طرح مذكور به صحن علني مجلس شوراي اسلامي بياورند و باراي موافق (مثبت)طرح مذكور در صحن علني مجلس به تصويب نهايي برسانيد جهت رضاي خداوند تبارك تعالي قبلااز همكاري شما صادق ترين افراد كمال تقدير تشكر داريم جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي سراسر كشور
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان سيستان بلوچستان
feedback
Iran, Islamic Republic of
با تصویب یک فوریت؛
مجلس وضعیت استخدامی کارکنان رسمی کارگری را تعیین تکلیف می‌کند
» سرویس: سياسي - مجلس
کد خبر: 92092014270
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز(چهارشنبه)‌ مجلس، به یک فوریت طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارمندان «رسمی کارگری» به «رسمی یا پیمانی» رای دادند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد شوهانی که به عنوان یکی از طراحان این طرح یک فوریتی سخن می‌گفت، اظهار کرد: تعدادی از هموطنان‌مان در سراسر کشور و برخی ادارات شاغل هستند اما وضعیت استخدامی آنها ابهاماتی دارد، بسیاری از این افراد مدارک دانشگاهی بالا دارند و سابقه خدمت صادقانه تعدادی از آنها تا 25 سال هم می‌رسد.
وی با بیان اینکه با تصویب نهایی این طرح، شغل جدیدی به وجود نمی‌آید و لذا بار مالی بر دولت تحمیل نخواهد شد، گفت: بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، استخدام دستگاه‌های اجرایی یا باید رسمی و یا پیمانی باشد، البته قانون کار هم شرایط و سازوکار خودش را دارد لذا هر فرد مستخدمی یا باید تابع قانون مدیریت خدمات کشوری باشد یا کارگری، اما متاسفانه در احکام بسیاری از مستخدمین دولت عبارت «رسمی کارگری» قید شده که مبهم است و در هیچ قانونی وجود ندارد.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت فعلی این کارمندان تبعیضی آشکار به حساب می‌آید، گفت: نیاز است که با اصلاح قانون این وضعیت بهبود یابد زیرا این افراد از بسیاری از تسهیلات و امتیازات بی‌بهره هستند در حالیکه با اصلاح وضعیت‌شان و تبدیل‌شان به کارمند رسمی دولت یا حداقل کارمند پیمانی، می‌توانند از مزایای قانونی استفاده کنند.
شکرخدا موسوی نیز در موافقت با یک فوریت این طرح، اظهار کرد: ما می‌خواهیم وضعیت استخدامی بخش زیادی از کارمندان رسمی کارگری را تعیین تکلیف کنیم، آنها با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجهند و ما هم به عنوان نماینده مجلس قسم خورده‌ایم از حق مستضعفین دفاع کنیم.
نماینده مردم اهواز در مجلس ادامه داد: در حال حاضر ده‌ها نوع استخدام در کشور وجود دارد اما یکی از معضلات و دغدغه کارگران، عدم تعیین تکلیف آنهاست و ما هم باید از حق کارگران و کارمندان دفاع کنیم.
به گزارش ایسنا، در ادامه یک فوریت طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان رسمی کارگری به رسمی یا پیمانی در دستگاه‌های دولتی به رای مجلس گذاشته شد که نمایندگان با 104 رای موافق، 31 رای مخالف و 20 رای ممتنع از مجموع 207 نماینده حاضر با آن موافقت کردند.
محمدرضا باهنر نیز که اداره جلسه را بر عهده داشت، گفت که این طرح باید در کمیسیون مربوطه دنبال شود. گفتنی است در صورت تصویب نهایی این طرح، دولت موظف خواهد بود احکام استخدامی کارکنان رسمی کارگری در دستگاه‌های دولتی را به رسمی کشوری یا پیمانی تغییر دهد
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي استان فارس
feedback
Iran, Islamic Republic of
نامه ای خطاب به نامزدهای انتخابات دهمین دوری مجلس شورای اسلامی که در زمان مجلس نهم معطل مانده است ودر بلا تکلیفی بسر می بردا مید است که شعار انتخاباتی شماعزیران قراربگیرد وبه درستی انجام شود جهت رضای خداوند تبارک تعالی و پیروزی شما عزیزان در این عر صه مهم مارا از شیر مرغ بودن رها کنید {نامه ای (طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری )که سه سال است پشت درهای بسته مجلس خبری ازش نسیت و بلا تکلیف است } نامه ای به کلیه نمایندگان محترم مردم در سراسر کشور باعرض سلام خسته نباشیدخداقوت نمایندگان محترم مردم در خانه ملت طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی روز چهارشنبه مورخ۱۳۹۲/۹/۲۰به تصویب نمایند گان محترم مجلس رسید و طرح مذکور فوریت دارشد وطی شماره ۱۶۲اعلام وصول گردیید و توسط رئیس جلسه وقت جناب آقای دکتر محمدرضا باهنر به کمسیون اجتماعی مجلس ارجاع گردید جهت بررسی لذا در مورخ ۱۳۹۴/۳/۳۱نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس جناب آقای عمران علی محمدی در رسانه های خبری اعلام کرد که کمسیون اجتماعی مجلس طر ح تبد یل وضعیت نیروهای رسمی کار گری ادارات دولتی نظیر بهزیستی به رسمی کشوری تصویب کرد و طرح مذکور در روزهای آیند ه به صحن علنی مجلس خواهد آمد و آقای عمران علی محمدی عنوان کرد دولت مخالف این طرح نسیت چون بار مالی برای دولت ندارد نیروهای رسمی کار گری در بدنه دستگاه دولتی در حا ل انجام کار هستند از رئیس محترم مجلس از کلیه طراحان طرح تبدیل وضعیت کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی از رئیس محترم کمسیون اجتماعی مجلس از کلیه نماینده گان محترم سراسر کشور در مجلس شورای اسلامی عاجزانه خواستاریم طرح مذکور به صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیاورند و بارای موافق (مثبت)طرح مذکور در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی برسانیدجهت رضای خداوند تبارک تعالی ما کار کنان رسمی کار گری ادارات دولتی از هر دو قانون استخدامی محروم هستیم نه تابع قانون کار هستیم نه قانون خدمات کشور ضرب المثل معروف شتر مرغ قبلااز همکاری شما صادق ترین افراد کمال تقدیر تشکر داریم جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی




نامه ه ای که سالها پشت در مانده
نامه ای که سالها پشت درهای بسته دولت عدالت محور نهم و دهم بدون انجام عدالت در پاستور معطل ماند .
؛ به نقل از جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی کشور نامه ای که سالها پشت درهای بسته دولت عدالت محور نهم و دهم بدون انجام عدالت در پاستور معطل ماند .
آیا باز هم باید معطل جوابی بماند؟ و شاهد بکارگیری نیروهایی رسمی کارمندی به غیراز نیروهای رسمی کارگری داخل ادارات باشیم؟ و فقط حسرت نداشتن دوستانی در بالا دست ؟؟؟
ویا نه، جوابی امیدوار کننده از پاستور بیاید و حق دوستان رسمی کارگری که در ادارات استان و کشور کم نیستند زیر پا مانده و له شده نماند و حق به حق دار میرسد یانه؟؟
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای انوشیروان بند پی
ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور
سلام علیکم
احتراماً به استحضار می رساند تعدادی از نیروهای فعال و کاردان در این اداره کل تحت عنوان رسمی کارگری مشغول به انجام وظیفه هستیم که اغلب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی بوده که متاسفانه مزایای مندرج در احکام کارگزینی و سایر مزایای جانبی از جمله بدی آب و هوا، محرومیت مناطق جنگی حق تحصیلات دانشگاهی و سختی کار و ………. شامل ما نمی شود. جالب اینکه چارت خالی سازمانی داریم که با توجه به سوابق و تخصصی که هر کدام از ما در مشاغلی که سالها در آن کار می کنیم و تجربه کافی را کسب نموده ایم. در اداره ای که در آن هستیم حتی اگر چارت خالی نیز نداشته باشد مسئولین محترم سازمان می توانند از مرکز درخواست پست جدید نمایند. حال این این سوال برای همه ما پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم !و نه مانند همکاران خدمات کشوری! نه مثل همكاران قراردادمعين !موقع پرداخت پاداش پایان سال، عیدی ما باید اندازه مبلغ عیدی کارمندان رسمی باشد چونکه حقوق ما از محل بند (( و )) تبصره ۱۹ قانون بودجه و از طریق خزانه پرداخت می شود. اگر تفاوت ما از نوع بیمه باشد که نیروهای پیمانی و قرادادهای کار معین نیز بیمه تأمین اجتماعی می باشند! مسئولین باید به این امر مهم توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خصوصی و یا کارخانجات نیستیم بلکه ما به استخدام سازمانی کاملاً دولتی درآمده ایم. لذا جهت احقاق حقوق و پرهیز از تبعیض و ایجاد عدالت اداری ما کارکنان رسمی کارگری شاغل در اداره دولتی خواهان تبدیل وضعیت در قالب طرح از رسمی کارگری به رسمی کشوری و یا پیمانی می باشیم تا بتوانیم همانند کارکنان رسمی از قانون نظام هماهنگ و خدمات کشوری بهره مند شویم.این مشکل کلیه همکاران رسمی کارگری بهزیستی سراسر کشور می باشد.
با احترام
جمعی از کارکنان رسمی کارگری بهزیستی