۰
plusresetminus
علی راستگو عضو شورای شهر شیراز:

محلات جنوبی شیراز نظیر «دهپیاله» و «کوشک میدان» وضعیت مناسبی ندارند/ نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۵
علی راستگو عضو کمیسیون عمران شورای شهر گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب توجه ویژه به مصرف بهینه آب داشت و نباید در آبیاری فضای سبز از آب آشامیدنی استفاده کرد.
به گزارش "حافظ نیوز" علی راستگو عضو کمیسیون عمران شورای شهر بعداز ظهر روز دوشنبه یکم تیرماه سال جاری در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اظهار وجود مشکلاتی در جنوب شهر شیراز از جمله نبود فضای مناسب بوستان یا پارک محله ای برای بازی کودکان گفت: باید رفع این مشکلات در محله های جنوب شهر شیراز به عنوان مثال کوشک میدان و دهپیاله مورد توجه هر چه بیشتر مسئولان در شهرداری باشد.
نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز در خواست خود را مبنی بر در اولویت قرار دادن تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شاغل در مجموعه شهرداری و سازمان های وابسته را به شهردار ارائه داد و کاهش هزینه و جلوگیری از واسطه گری و همچنین امنیت روانی و شغلی کارکنان را منوط به محقق شدن این مهم دانست.
راستگو تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در شهرداری شیراز را الزامی در راستای پایان بخشیدن به برخی ناعدالتیها دانست و با اشاره به هفته صرفه جویی در آب گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب توجه ویژه به مصرف بهینه آب داشت و نباید در آبیاری فضای سبز از آب آشامیدنی استفاده کرد.
نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز ضمن اشاره به هدف قانونگذار از ایجاد شوراها عنوان کرد: پیشبرد بهتر امور شهر و شهروندان است از این جمله این هدف است که لازم است مردم اطلاع و آگاهی از تصمیمات شورا داشته باشند که این مهم با تعامل و همکاری بیشتر شورا با رسانه‌ها صورت می پذیرد لذا نیاز است که پخش مصوبات از طریق رسانه‌ها به‌ ویژه شبکه رادیویی به‌صورت روزانه صورت پذیرد.
کد مطلب : ۷۸۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما