۰
plusresetminus

آیت الله سید علی اصغر دستغیب: نسبت به آینده شیراز خوش بینم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
نماینده شیراز در مجلس خبرگان رهبری گفت: افتتاح طرح‌های عمرانی و فرهنگی در شیراز ما را نسبت به آینده این شهر خوش‌بین می‌کند.
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از فارس، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب شامگاه چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری هم‌زمان از نمازخانه و کتابخانه بوستان‌های کوثر و انقلاب شیراز اظهار داشت: زمانی آمار و ارقام را می‌شنیدم که شیراز از برخی جنبه‌ها عقب‌ماندگی دارد، اندوه مستمری بر بنده مستولی می‌شد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر یک حرکت، تحول و دگرگونی با افتتاح طرح‌های عمرانی و فرهنگی در شیراز ایجادشده که ما را نسبت به آینده این شهر خوش‌بین می‌کند.
رئیس هیئت‌امنای مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز شیراز خاطرنشان کرد: باید به شهردار شیراز و کسانی که در این مجاهدت گام برداشته‌اند، تبریک گفت، چراکه در راه خدا تلاش می‌کنند و در ماه مبارک رمضان از هدایت الهی برخوردار هستند.
دستغیب از اعضای مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز و نیز شهرداری شیراز در ساخت و راه‌اندازی پروژه‌های نیکوکارانه تشکر کرد.

*ساخت کتابخانه یعنی کاهش ده‌ها پرونده قضایی
شهردار شیراز نیز در این آیین گفت: ساخت هر کتابخانه موجب کاهش ده‌ها پرونده قضایی می‌شود.
علیرضا پاک‌فطرت افزود: برای کاهش پرونده‌های غذایی در تمام پارک‌های خود کتابخانه بسازیم.
وی با دعوت از تمام شهروندان شیرازی برای پیوستن به مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز برای ساختن کتابخانه اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم شهری بسازیم که آیندگان بتوانند، استفاده کنند.
شهردار شیراز با اشاره به گذشت 18 ماه از تأسیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز، خاطرنشان کرد: در این مدت کارهای بسیار خوبی توسط این مجمع انجام‌ شده و اهداف تشکیل آن نیز مشارکت‌پذیری مردم، ارتقای فرهنگ شهروندی، حرکت به‌سوی شهر اسلامی و سومین حرم اهل‌بیت (ع) و نیز تبدیل شهرنشینی به شهرگرایی است.
در این آیین از سوی دستغیب اعلام شد که این پروژه‌ها توسط دو نیکوکار عضو مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز با صرف 300 میلیون تومان هزینه ساخته ‌شده است.
همچنین داریوش نویدگویی نایب‌رییس مجمع خیرین فرهنگ‌ساز و شهرساز در حاشیه این آیین به خبرنگار فارس گفت: از عید فطر امسال به همت این مجمع و شهرداری شیراز در اتوبوس‌های شیراز، کتاب برای مطالعه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
کد مطلب : ۷۸۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما