۰
plusresetminus

زنگ خطر فوتسالی که هیچ گوشی آن را نمی‌شود

تاریخ انتشارجمعه ۲۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۸
زنگ خطر در لیگ برتر فوتسال خیلی زود به صدا درآمد، اما باز هم به نظر می‌رسد مثل سالیان گذشته هیچ گوشی شنوای آن نیست.
به گزارش حافظ، دیدار تیم‌های فوتسال تأسیسات دریایی و منصوری قرچک و همچنین گیتی‌پسند و کاشی نیلو در چارچوب هفته دوم لیگ برتر با حواشی روبه‌رو بود که چندان خوشایند فوتسال کشورمان نبوده و نیست. در سالیان اخیر هرچند که زیاد شاهد چنین اتفاقاتی بودیم، اما اینکه بخواهند در اوایل فصل تیم‌ها دست به چنین کارهایی بزنند و بازی‌ها نیمه‌تمام به پایان برسند، زنگ خطری است که خیلی زود برای لیگی که ادعای برترین لیگ آسیا را دارد به صدا درآمده است. شاید این معضل به خاطر عدم رسیدگی جدی به مسائل و قضایایی است که در سالیان گذشته به‌وجود آمد و خیلی راحت از کنار آن گذشتند. این که یک تیم به خاطر عدم حضور نیروی انتظامی خیلی راحت تصمیم بگیرد در مسابقه حاضر نشود شاید در هیچ کجای دنیا اتفاق نیفتد؛ چراکه مسئولیت برگزاری بازی‌ها برعهده ارگان‌ها و اشخاص دیگری است نه اینکه تیم‌ها بخواهند درمورد اینکه امنیت ورزشگاه برقرار است یا خیر تصمیم بگیرند.

در هر صورت این اتفاق رخ داد و حالا امیدواریم که یک بار هم شده خیلی جدی با متخلفان برخورد شود تا شاهد چنین مسائلی نباشیم. تخلف از سوی هر کسی که رخ داده باشد، نامش تخلف است و باعث می‌شود که تنها به فوتسال‌مان ضربه بزند، آن هم در دیداری که ناظر AFC حضور داشته و تمام صحنه‌ها را دید و قطعاً مخابره خواهد کرد.

حالا پس از این اتفاقات، منصوری بار دیگر تهدید به کناره‌گیری از لیگ می‌کند و داستان تکراری شرکت نکردن در مسابقات را بیان می‌کند.

اکبر تقوی درخصوص این مسئله می‌گوید: اگر رأی صادرشده درخصوص این بازی قانونی نباشد و عدالت رعایت نشود، اعضای هیأت رئیسه منصوری تصمیم به کناره‌گیری از لیگ دارد؛ چراکه ما اعتقاد داریم باید در مسابقاتی شرکت کنیم که عدالت برقرار شود.



منبع:مشرق
کد مطلب : ۸۶۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما