۰
plusresetminus
امام‌جمعه لامرد تاکید کرد

برخورد با اساتید بی‌نظم در دانشگاه‌ها

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
امام‌جمعه لامرد گفت: دانشگاه مکان بسیار مهم و علمی است و محل برگزاری ارکستر و آرایشگاه نیست و باید با اساتید بی‌نظم برخورد شود.
برخورد با اساتید بی‌نظم در دانشگاه‌ها
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی امروز در خطبه‌ نماز عید سعید فطر که با حضور صدها تن از مردم شهر لامرد در مصلای بزرگ الغدیر مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار داشت: در دنیا زمانی که یک شخصیت مهم سخن می‌گوید پس‌ از آن سخنان وی سرلوحه برنامه‌ها قرار می‌گیرد و دقیق بررسی می‌شود.

وی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب بی‌نظیر است و باید مردم و به‌ویژه جوانان در زمینه سرلوحه قرار دادن این سخنان بسیار دقت کنند و برنامه داشته باشند.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب در مورد قشر جوان گفت: مسئولان باید به جایگاه جوانان به‌ویژه در حوزه انقلابی بودن توجه ویژه داشته باشند.

هاشمی شهیدی ادامه داد: دانشگاه مکان بسیار مهم و علمی است و محل برگزاری ارکستر و آرایشگاه نیست و باید با اساتید بی‌نظم برخورد شود.

وی بابیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا یک شیطان بزرگ است تصریح کرد: 12 سال است که ما را در مسئله هسته‌ای اذیت می‌کنند و هنوز مرکب امضای آنان در توافق هسته‌ای خشک نشده، اوباما مطالب خلاف واقع می‌گوید.

امام‌جمعه لامرد اضافه کرد: آمریکا دنیا را بازی می‌دهد و ما نباید در مبارزه با استکبار ذره‌ای وحشت داشته باشیم.
کد مطلب : ۸۶۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما