۰
plusresetminus

ديدار وزير کشور با نماينده ولي فقيه در استان فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
وزیر کشور در سفر خود به شیراز، با آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز دیدار کرد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وزیر کشور در این دیدار با اشاره به این که در انتصاب استاندار فارس هیچ خلاف، لجبازی و بی اعتنایی صورت نگرفته است، گفت: ما باید هر لحظه و در برابر هر اقدام پاسخگو باشیم .

رحمانی فضلی افزود: انتصاب استاندار فارس نیز با توجه به بعد قوی اجرایی و عمرانی وی انجام شده است و امیدوارم با انتصاب استاندار جدید که فردی همسو با دولت است ، روند توسعه همه جانبه استان فارس دنبال شود.

وزیر کشور بابیان این که در انتخاب استاندار فارس، یک سر سوزن نفسانی تصمیم نگرفته ام گفت: هر اتفاقی که در کشور می افتد، وزارت کشور درگیر آن می شود، لذا باید استانداری همسو داشته باشیم تا بر مشکلات فائق شویم .

آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز با بیان این که، نمایندگان با وحدت کلمه و همراهی، منافع استان را به منافع شخصی ترجیح دادند ، گفت: تصمیم گیری در نهایت با مسئولان ذی ربط و وزیرکشور است و نمایندگان نظر خود را بیان کردند و قصد دخالت در امور قوه مجریه را نداشتند.

آیت الله ایمانی افزود: مهم رشد و اعتلای استان فارس است و امیدواریم استاندار فارس نیز با انتخاب نیروهای معتدل و خدمتگزار در جهت اعتلای استان گام بردارد و سیاسیون و فرهنگوران استان نیز با تمام توان در خدمت رشد و توسعه خواهند بود.

وزیر کشور پیش از دیدار با آیت الله ایمانی، حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) را زیارت و با آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی دیدار کرد .

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در این دیدار با اشاره به نیاز استان فارس به اجرای برنامه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی گفت: در این راستا باید برنامه ریزی هایی انجام شود تا بتواند دولت را در اجرا و تکمیل این طرح ها یاری کند.

وی الویت دولت یازدهم را پیگیری تعهدات سفرهای استانی عنوان کرد و گفت: دولت برای توسعه و تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی و اقتصادی و برنامه ریزی برای رفع معضل خشکسالی استان فارس تلاش می کند.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب ، از نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی نیز در این دیدار گفت : طرح های زیادی از سال ها قبل در استان فارس در حال اجراست که تکمیل آن نیازمند حمایت دولت است .
کد مطلب : ۸۷۹۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما