۰
plusresetminus

ابراز رضايت جانشين فرمانده معظم كل قوا در امور ناجا از وضعيت امنيتي استان فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
جانشین فرمانده معظم كل قوا در امور ناجا وضعيت امنيتي استان فارس را خوب و اميدوار كننده خواند و از افراد مؤثر در اين موضوع تقدير و تشكر كرد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" گفت: اخيرا" گزارش وضعيت امنيتي استان به جانشين فرمانده معظم كل قوا در امور ناجا ارائه شد كه ايشان نيز گزارش را خوب و اميدوار كننده دانسته و از تلاش هاي انجام شده مأموران انتظامي استان فارس تقدير و تشكر كردند.

وي ادامه داد: امنيت پديده اي رواني و ذهني است که بر همه ابعاد زندگي فردي و اجتماعي انسانها تأثير مي گذارد و از طريق آن انجام هرگونه کنش و واکنش در عرصه حيات فردي و اجتماعي امکان پذير خواهد بود.

سردار گودرزي با اشاره به اينكه حفظ و ارتقاء امنيت يکي از اصلي ترين فعاليت ها و وظايف نيروي انتظامي است، افزود: کار پليس جزء مهمترين و کليدي ترين کارها است .

فرمانده انتظامي استان فارس نقش مردم را در برقراري امنيت بسيار مهم و اساسي برشمرد و گفت: برقراري امنيت بدون مشاركت مردم امكان پذير نيست و شهروندان نيز بايد پليس را در رسيدن به اين هدف كمك كنند.

سردار " گودرزي" در پايان از كليه شهروندان ، نهادهاي دولتي و غير دولتي و به ويژه از مسئولان دستگاه قضائي استان تقدير و تشكر كرد و گفت: مأموران انتظامي استان فارس با همه امكانات و تلاش هاي شبانه روزي خود امنيت را به مردم شريف استان هديه مي كنند.
کد مطلب : ۸۷۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما