۰
plusresetminus

توفان به مزارع و باغات اقلید فارس خسارت وارد کرد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵
فرماندار شهرستان اقلید گفت: توفان و بارش شدید باران عصر امروز سه شنبه به مزارع و محصولات باغات این شهرستان خسارت واردکرده است.
توفان به مزارع و باغات اقلید فارس خسارت وارد کرد
به گزارش حافظ نیوز، صادق کریمی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توفان و بارش رگباری تابستانه توام با وزش شدید باد که کمتر از یکساعت در مرکز شهر اقلید و حومه آن را در برگرفت علاوه بر شکسته شدن درختان زیادی در داخل شهر ، به درختان مثمر این منطقه که بیشتر گردو و سیب می باشند و اراضی کشاورزی و ابنیه فنی شهرستان نیز هم خسارت وارد شده است .

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این بارندگی خسارت جانی نداشته و مشکلی هم برای عشایر منطقه بوجود نیامده است گفت : هر چند سیلاب ناشی از بارندگی اخیر به دو باب پل در مدخل ورودی شهر اقلید خسارت وارد کرده است ولی ارتباط این شهر با دیگر نقاط استان نیز برقرار است .

صادقی بدون اشاره به میزان بارندگی اخیر در این شهرستان افزود: بارش ملایم باران هنوز در سطح شهر اقلید ادامه دارد.

وی گفت : با وقوع توفان عصر امروز بلافاصله ستاد بحران شهرستان تشکیل شده و و تمهیدات لازم برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی ناشی از سیلاب و توفان اندیشیده شده است .

فرماندار شهرستان اقلید یادآور شد : هنوز براورد کلی از میزان خسارت وارده به باغات و اراضی کشاورزی و همچنین امکانات زیربنایی این شهرستان نشده که در اسرع وقت نتیجه کارشناسی اعلام خواهد شد.

شهرستان اقلید که یکی از قطب های کشاورزی و باغداری استان فارس بشمار می رود در 267کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
کد مطلب : ۸۸۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما