۰
plusresetminus

اعزام دانشجویان فارس به دوره خط امام(ره) استانی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴
دانشجویان بسیجی استان فارس به همت بسیج دانشجویی این استان به دوره خط امام(ره) استانی اعزام شدند. تعدادی از دانشجویان بسیجی استان فارس صبح امروز به همت بسیج دانشجویی این استان به دوره خط امام (ره) مرحله استانی اعزام شدند.
به گزارش دریافتی حافظ نیوز، حجت الاسلام مجتبی ایوب زاده مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه این اعزام اظهار داشت: دوره خط امام استانی ویژه دانشجویان بسیجی استان فارس امسال از ۳۱ تیر تا ۸ مرداد ماه در مجتمع یاوران مهدی قم با حضور 400 دانشجو برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در دوره مباحث به سه شیوه کلاسی، همایشی و کارگاهی برگزار می شود افزود: مباحث کلاسی شامل مبانی اندیشه اسلامی، انسان شناسی و معرفت شناسی است و کارگاه های تربیتی هم در خوابگاه دایر می شود که روش های تربیتی به صورت تخصصی پیگیری می شود.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس  اضفه کرد: یکی دیگر از کارگاه ها، تدبر در قرآن است که هر دانشجوی بسیجی شرکت کننده در دوره باید یک بار در آن حضور پیدا کند.

ایوب زاده با اشاره به نحوه انتخاب اساتید دوره بیان داشت: همه اساتید از بین افرادی انتخاب شده اند که در حوزه خودشان تخصص لازم را دارند و در کارگاه های تخصصی تشکیلاتی نیز از ظرفیت مدیران ناحیه بسیج دانشجویی استفاده می شود.

وی تصریح کرد: ملاک ما برای انتخاب اساتید اینست که دانشجویان بتوانند پس از پایان دوره در چهار زمینه معرفتی، تشکیلاتی ،بصیرتی و تربیتی به رشد لازم برسند.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در این دوره موفق عمل می کنند در مرحله بعد وارد طرح ولایت کشوری می شوند که برای این دوره هم باید آزمون و مصاحبه بدهند.
ایوب زاده با بیان اینکه قرارگاهی با عنوان شهید محمدرضا عقیقی در بسیج دانشجویی استان فارس راه اندازی شده است ادامه داد: وظیفه این قرارگاه اجرای نظام تربیتی صالحین دانشجویی است که کانون خط امام(ره) هم جزئی از این قرارگاه محسوب می شود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
کد مطلب : ۸۸۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما