۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان فارس:

باند شرارت در شرق استان فارس متلاشی شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند شرارت و سرقت مسلحانه در شرق این استان خبر داد و گفت: با این اقدام پلیس آخرین باند شرارت در این استان متلاشی شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار احمد علی گودرزی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری از انهدام باند شرارت و سرقت مسلحانه در شرق این استان خبر داد و اظهار داشت: با این اقدام پلیس آخرین باند شرارت در این استان متلاشی شد.

وی با بیان اینکه درپی گزارش‌های متعدد از سرقت‌های مکرر در شهرستان‌های زرین‌دشت، جهرم، فسا، لارستان، شیراز و داراب توسط یک شرور مسلح به نام "ن – م" پرونده این سرقت‌ها به قرارگاه عملیاتی "صالحین" سپرده شد افزود: این شرور چندین فقره سرقت مسلحانه،‌ تیراندازی به طرف ماموران و زخمی کردن یکی از ماموران در سال 1393 را در سابقه خود داشت و به اتهام این جرائم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بود.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با انجام تحقیقات مشخص شد که این شرور مسلح باند شرارت راه‌اندازی کرده و هم‌اکنون به اتفاق اعضای باند در منزلی واقع در شهر "دبیران" شهرستان "زرین دشت" مخفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران بعد از اطمینان از حضور اعضای این باند در آن مکان، منزل را محاصره کرده و به آنها اخطار داده که خود را تسلیم قانون کنند خاطرنشان کرد: اعضای باند بدون توجه به اخطار پلیس شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرده و ماموران نیز پس از دوساعت درگیری مسلحانه سرکرده گروه که همراه یکی از اعضا قصد فرار داشتند را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

گودرزی با بیان اینکه در نهایت سرکرده باند "ن – م" زخمی و همدست دیگرش "م – ث" به هلاکت رسید افزود: در این درگیری مسلحانه سه نفر از اعضای این باند زخمی و به بیمارستان انتقال و دو نفر از آنها نیز در منزل دستگیر شدند.

وی با اشاره به انهدام 37 باند مواد مخدر در استان فارس در 4 ماه ابتدایی سال اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 10 تن انواع مواد مخدر شامل در استان فارس کشف و 4 هزار و 283 نفر قاچاقچی، خرده‌فروش، معتاد و نگهدارنده موادمخدر نیز دستگیر شده‌اند.

گودرزی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون متوفیان ناشی از حوادث ترافیکی در مقایسه با سال گذشته 13 درصد و مصدومان نیز  15 درصد کاهش داشته است افزود: در این مدت سرقت مسلحانه نیز 40 درصد، سرقت منزل 31 درصد و سرفت اتومبیل 16 درصد کاهش داشته است.

وی از پلمب 83  باغ مجالس متخلف در استان فارس خبر داد و عنوان کرد: در راستای برخورد با منازل مبله نیز 125 منزل و 217 مورد تلفن شناسایی و تاکنون 40 باب منزل پلمب و 160 خط تلفن نیز قطع شده است.
کد مطلب : ۸۹۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما