۰
plusresetminus

شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی هجرت 3 لارستان بدرقه شدند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۸
با آغاز اردوهای جهادی بسیج سازندگی و اعزام جهادگران بسیجی به مناطق محروم لارستان، این جهادگران توسط فرمانده سپاه ناحیه لارستان بدرقه شدند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، بعدازظهر امروز همزمان با ایام تابستان جهادگران بسیجی برای زدودن محرومیت از چهره روستاهای محروم لارستان به این مناطق اعزام شدند.

حامد مقیمی در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان گفت: امروز در نخستین اعزام گروه جهادی دانشجویی حضرت رقیه (س) با بدرقه فرمانده سپاه ناحیه لارستان از محل ستاد ناحیه برای ساخت خانه عالم و انجام برنامه‌های فرهنگی تربیتی به روستای مهرآباد از توابع بخش مرکزی لارستان اعزام شدند.

وی افزود: چندی پیش نیز گروه جهادی حوزه مقاومت امام سجاد (ع) جویم لارستان نیز طرح محرومیت‌زدایی روستای چاه گزی را کلید زد و امید می‌رود تا پایان تابستان گروه‌های جهادی دیگر از بسیج دانشجویی و محلات به مناطق محروم و ضعیف لارستان اعزام شوند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه اولویت دادن به امور فرهنگی یکی از اهداف مهم اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی است، ادامه داد: انتظار داریم که در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی به کارهای فرهنگی و آموزشی بیشتر توجه شود.

مقیمی با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی کاری ارزشمند و ماندگار است، خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز کارهای عمرانی گسترده‌ای در روستاهای لارستان اجرا شده است.

وی با ابراز نگرانی از افزایش مشکلات فرهنگی و اجتماعی در روستاها تصریح کرد: باید ایجاد فضای عمرانی و سازندگی در روستاها همراه با ایجاد فضای فرهنگی و اجتماعی باشد.
کد مطلب : ۸۹۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما