۰
plusresetminus
اقلید؛

کشف 148 كيلوگرم ترياك در خودرو سمند

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۳
فرمانده انتظامي شهرستان "اقليد" استان فارس از توقيف يك دستگاه خودرو سمند و كشف 148 كيلو و 655 گرم ترياك خبر داد.
کشف 148 كيلوگرم ترياك در خودرو سمند
به گزارش حافظ نیوز به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "محمد حسين اسكندري" گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مطلع شدند قاچاقچيان قصد دارند با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری مقاديري مواد مخدر را از محور هاي مواصلاتي اين شهرستان انتقال دهند.

وي ادامه داد: بلافاصله ماموران اقدام به ايجاد ایست و بازرسی در محورخروجی شهرستان كردند که هنگام کنترل خودروهای به يك دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و آن را متوقف كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه در بازرسی از اين خودرو هيچگونه مواد مخدري كشف نشده و خودرو رها شد، افزود: مأموران با تعقيب و مراقبت نامحسوس متوجه شدند كه خودرو پژو 405 خود را به يك دستگاه خودرو سمند رسانده و به عنوان اسكورت عمل مي كند.

سرهنگ "اسكندري" تصريح كرد: رانندگان اين دو خودرو كه متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار كردند كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز هر دو خودرو متوقف و در بازرسي از خودرو سمند 148 كيلو و 655 گرم ترياك كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اقليد با اشاره به دستگيري چهار نفر در اين عمليات گفت: متهمان به همراه مواد مخدر كشف شده جهت سير مراحل قانوني به مقر انتظامي انتقال داده شدند.
کد مطلب : ۹۱۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما