۰
plusresetminus

مددجویان یتیم کمیته امداد ارسنجان 758 حامی دارند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳
رییس کمیته امداد شهرستان ارسنجان گفت:در ماه مبارک رمضان امسال 200 نفر از خیرین این شهرستان به جمع حامیان مددجویان یتیم این کمیته پیوستند که با احتساب آنها هم اینک این مددجویان 785 حامی دارند.
مددجویان یتیم کمیته امداد ارسنجان 758 حامی دارند
به گزارش حافظ نیوز، فرج الله شهریاری، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت:این تعداد حامی به صورت فعال با کمیته امداد شهرستان ارسنجان همکاری دارند و به وضعیت مددجویان یتیم رسیدگی می کنند.

وی افزود:افراد خیر و نوعدوست شهرستان ارسنجان در صورتی که مایل هستند به عنوان حامی مددجویان یتیم با کمیته امداد این شهرستان همکاری کنند می توانند با واحد اکرام این کمیته به شماره تلفن 07143527406 تماس بگیرند .

رییس کمیته امداد شهرستان ارسنجان دربخش دیگری از مطالب خود گفت:در ماه مبارک رمضان امسال ، مرکز نیکوکاری ارسنجان با همکاری این کمیته 500 کیلوگرم گوشت گرم به ارزش 130 میلیون ریال بین مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی و نیازمندان توزیع کرد.

شهریاری ادامه داد:همچنین در ماه مبارک رمضان امسال به دعوت خیرین و نیکوکاران شهرستان ارسنجان، 400 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی ، میهمان سفره های آسمانی افطار و سحری بودند.

او بیان کرد:بیش از 40 میلیون ریال هزینه این اطعام را کمیته امداد شهرستان ارسنجان با همکاری مرکز نیکوکاری امام سجاد (ع) این شهرستان تامین کرد.

رییس کمیته امداد شهرستان ارسنجان افزود:همچنین با هدف احیای ارزش های دینی و فراهم کردن زمینه آشنایی مسوولان با خانواده های نیازمندوآگاهی ازمشکلات آنها،در ایام ماه مبارک رمضان امسال در قالب اجرای طرح مفتاح الجنه ، امام جمعه ارسنجان کارکنان فرمانداری و مسوولان اداره های این شهرستان برای دیدار مددجویان یتیم زیر پوشش این نهاد و نیازمندان به منازل آنها رفتند.

شهریاری ادامه داد:این بازدیدها تاثیر به سزایی در همکاری با کمیته امداد و ایجاد انگیزه در کمک به خانواده های نیازمند در مسوولان ایجاد می کند.

شهرستان ارسنجان در فاصله 125 کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۹۳۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما