۰
plusresetminus
آیت الله مکارم شیرازی:

وقتی بازار از کالای خارجی مملو است تولیدکننده چه چیزی تولید کند؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳
: آیت الله مکارم شیرازی گفت: وقتی مردم به دنبال اقلام خارجی هستند، فروشنده ناچار به واردکردن کالای خارجی است و تولیدکننده در نتیجه این اقدام بیکار می‌ماند و اقتصاد مقاومتی بر زمین می‌ماند.
وقتی بازار از کالای خارجی مملو است تولیدکننده چه چیزی تولید کند؟
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت‌الله مکارم شیرازی در ابتدای درس خارج فقه این هفته خود با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما این است که می‌گوییم کارخانه‌ها رو به تعطیلی هستند از همین رو باید مقصر را پیدا کنیم اظهار داشت: راه حل این مشکل تحقق اقتصاد مقاومتی است که در سایه آن  تولید داخلی به راه بیفتد، اگر تولید داخلی فعال شود دیگر مشکل مهمی نداریم حتی تحریم‌ها مؤثر نخواهد بود.
استاد برجسته حوزه در ادامه تصریح کرد: فروشندگان در بازار نباید به سراغ تولیدات خارجی بروند، برخی از مطلعان می‌گویند بازار پر از کالاهای خارجی اعم از لباس و پوشاک و حتی خوراکی است، وقتی بازار از کالای خارجی مملو است تولیدکننده چه چیزی تولید کند؟
وی با بیان اینکه همه تقصیرها را نمی‌توان گردن دولت انداخت تصریح کرد: وقتی مردم به دنبال اقلام خارجی هستند، فروشنده ناچار به واردکردن کالای خارجی است و تولیدکننده در نتیجه این اقدام بیکار می‌ماند و اقتصاد مقاومتی بر زمین می‌ماند.
 
 
کد مطلب : ۱۶۳۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما