۰
plusresetminus

وقتی نفوذی ناشی فتنه، احمدی نژاد را دور می زند!

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۷
یکی از نفوذی های جریان فتنه در حلقه انحرافی نوشته است "امکان ردصلاحیت مهندس بقایی میسر نیست؛ مهندس حمید بقایی که تنها بدیل دکتر احمدی نژاد در صحنه رقابتهای انتخاباتی آتی است ".
وقتی نفوذی ناشی فتنه، احمدی نژاد را دور می زند!
به گزارش "حافظ نیوز"،یکی از نفوذی های جریان فتنه در حلقه انحرافی نوشته است "امکان ردصلاحیت مهندس بقایی میسر نیست؛ مهندس حمید بقایی که تنها بدیل دکتر احمدی نژاد در صحنه رقابتهای انتخاباتی آتی است ".
نسبت دادن بقایی به عنوان بدیل احمدی نژاد در انتخابات در حالی است که احمدی نژاد همین چند روز پیش با انتشار بیانیه ای تاکید کرد "در رد برخی شایعات مبنی بر حمایت اینجانب از کاندیدای خاص در انتخابات سال آینده، و پیرو نامه مورخ ۹۵/۰۷/۰۶ اینجانب به حضور مقام معظم رهبری ، متواضعانه به استحضار می رساند اینجانب از هیچ فرد یا جناح و حزب و گروهی حمایت نکرده و نخواهم کرد.
این موضع قطعی و غیرقابل تغییر اینجانب است. ممکن است برخی افراد یا جریانات و جناح ها به خاطر منافع گروهی ، اخبار و شایعاتی تحت عنوان حمایت از شخص خاصی به نقل از اینجانب منتشر نماید. صریحا اعلام می نمایم که این نوع شایعات و اخبار حتی اگر از زبان نزدیکان اینجانب باشد ، خلاف واقع است و قویا تکذیب می شود".
بنابراین باید دید نفوذی های دروغگو و فرصت طلب جریان فتنه در حلقه انحرافی، پس از اولین ناکامی در ایجاد دو قطبی مد نظر فتنه گران، اجرای کدام ماموریت جدید را استارت زده اند؟
پی نوشت: این نفوذی فتنه در حلقه انحرافی همان کسی است که سال 84 در مقابل احمدی نژاد، برای مرحوم هاشمی ویژه نامه منتشر می کرد و حامی دوآتشه وی بود. او اخیرا با وجود اظهار نگرانی مکرر اصلاح طلبان درباره ریزش شدید رای روحانی ، مدعی افزایش رای وی از 18 میلیون به 24 میلیون رای شد!!

نویسنده :محمد ایمانی

 
کد مطلب : ۱۶۵۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
فتنه و انحراف شايد راهشان جدا باشد اما مسيرشان هم افزايي و رسيدن به يك نقطه است